Jag får nog skylla mig själv lite som skaffat så mångaDet låter tufft med fyra!Speciellt vid sjuka... Hoppas du kan få lite återhämtning!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får nog skylla mig själv lite som skaffat så mångaDet låter tufft med fyra!Speciellt vid sjuka... Hoppas du kan få lite återhämtning!
Hahahahahaha känner igen det där...
Sen inser man att det är illa när man känner "ah, vilken bra natt!" när man ammat tre gånger, sora dottern haft mardrömmar och varit ledsen två gånger och hunden varit ute och pissat två (!!!!!) gånger. Suck.
Hur går det för @Matmissbrukaren och all vätska i kroppen?
Men vad tjurigt med ännu mer sjuka.Jag har fått mjölkstockning igenvar ute och gick i skitvädret innan och hade nog för tunn jacka. Har testat alla knep i boken men det sitter i än, hoppas det släpper imorgon.
Siri är i princip frisk nu i alla fall, lite snuvig och hostar litegrann bara. Men som hon utvecklats den senaste veckan! Hon greppar saker mycket mer distinkt och har upptäckt sina fötter ordentligtdet gör blöjbytena lite mer... intressanta
![]()
Vet inte, har faktiskt inte kollat. Tidigare har det gått över på ett dygn så jag hoppas på samma nu. Däremot börjar jag bli förkyld jag medMen vad tjurigt med ännu mer sjuka.Stackare! Hoppas det släpper snabbt. Har du feber också?
Min har inte hittat sina fötter än men blöjbytena blir spännande ändå.Hon kör f.t. hårdträning med att stå på benen. Det är typ det festligaste som finns. Så när man tar tag och ska lyfta upp fr skötbordet så sätter hon blixtsnabbt benen i magen/bröstkorgen på en och trycker ifrån med raka ben samtidigt som man lyfter. Jag blev totalt överrumplad första gången. Jäkla galning!
![]()
![]()
![]()
Så söt hon är!Idag har vi varit på babymassage igen, idag var det dock inte så kul att ligga på rygg tyckte Alva. Fick iaf umgås med lite folk en stund
![]()
Så söt hon är!Antar att det fina stickade setet är hemstickat? Jättefin färg!