Hear hear! Jag har upptäckt samma märkliga fenomen. ..Fram för skötbord på herrarnas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hear hear! Jag har upptäckt samma märkliga fenomen. ..Fram för skötbord på herrarnas
Hear hear! Jag har upptäckt samma märkliga fenomen. ..
Inatt sov Alva 6 h i sträck, åt lite och sov några till. Det är rekord
Och nu förstörde min sambo min illusion och bara 'men hon åt ju kl 1 också?' och jag inser att det måste jag ha sovit mig igenom då..
Vi köpte en flaska med större hål, från 3 månader stod det på den. Hon flamsar mest, äter egentligen ingenting och det som kommer ut hamnar vid sidan. Men vi har varit lite dåliga på att försöka också... tids nog ska det väl funka igenHur går det med flaskmatandet @Flixon ? Har det blivit ngn skillnad?
Det ska väl vara äkta vara dåråVi köpte en flaska med större hål, från 3 månader stod det på den. Hon flamsar mest, äter egentligen ingenting och det som kommer ut hamnar vid sidan. Men vi har varit lite dåliga på att försöka också... tids nog ska det väl funka igen
Hahahahahaha känner igen det där...
Sen inser man att det är illa när man känner "ah, vilken bra natt!" när man ammat tre gånger, sora dottern haft mardrömmar och varit ledsen två gånger och hunden varit ute och pissat två (!!!!!) gånger. Suck.
Livet före och efter barn liksom...
Låter som hon inte varit tillräckligt hungrig? H har fortfarande minsta nappen, annars åker det mer för snabbt. Han äter fort!Vi köpte en flaska med större hål, från 3 månader stod det på den. Hon flamsar mest, äter egentligen ingenting och det som kommer ut hamnar vid sidan. Men vi har varit lite dåliga på att försöka också... tids nog ska det väl funka igen
Tydligen nåja, att amningen funkar är ju viktigast, så är det ju bara att fortsätta försöka.Det ska väl vara äkta vara dårå
Men lillan Hoppas hon kryar på sig fort, inte roligt när de är sjuka.Ja hon var helt otröstlig, skrek tills hon hostade och hostade tills hon kräktes nu har hon precis vaknat efter att ha sovit i 3 timmar, snuvig och hängig men alvedonen sitter nog i fortfarande för hon är inte ledsen i alla fall.
Ja vi får väl se hur det blir med den där flaskan, det är ju inget måste utan mer bekvämt om det fungerar. Mat får hon ju i sig utan bekymmer från bröstet så
Usch vad jobbigt med förkylning. Stackars liten! Förstår att det gör ont i mammahjärtat.Tydligen nåja, att amningen funkar är ju viktigast, så är det ju bara att fortsätta försöka.
@Pontevecchio det verkar inte så ändå för när vi ger upp flaskan och ger henne bröstet brukar hon äta som om hon är rejält hungrig.
Det låter tufft med fyra! Speciellt vid sjuka... Hoppas du kan få lite återhämtning!Jag är helt slut som människa och har mest velat gå o gömma mig under en sten nånstans. I lördags fick tvååringen magsjuka och i tisdags fick stora tösen och sambon skiten. My och sonen klarade sig tack o lov Jag har alltså haft alla fyra ungarna hemma hela veckan. Skitkul. Speciellt när de blev friska men ändå tvingades vara hemma. Gap, skrik, bråk och en jäkla massa gnäll mest hela tiden. Tvååringen har dessutom fått för sig att hon ska vara vaken hela nätterna. Bah. Underbart med barn ibland
Var iväg och vägde Mysan i fredags iaf (då hade alla varit kräkfria i 72 timmar så vågade åka iväg). 5480 gram och 59 cm lång dagen innan sin tvåmånadersdag. En hel decimeter längre än när hon föddes.