Det är så himla mysigt med hemstickat!Ja visst är hon
Yes, mamma som stickarHon har fått någon nytändning när det finns ett barnbarn att sticka åt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så himla mysigt med hemstickat!Ja visst är hon
Yes, mamma som stickarHon har fått någon nytändning när det finns ett barnbarn att sticka åt
![]()
Åh så fina bilder! Bedårande!Vilka ögon @Mitrolle
Äntligen börjar stockningen släppa, ingen feber idag! Igår var jag riktigt risig, fick kalla hem maken från praktiken så han kunde ta hand om Siri. Låg nerbäddad med vetekudde i soffan nästan hela dagen, när jag inte stod i duschen. Idag är det dock Siris tur att vara gnällig, gissar att det beror på den vegetariska chilin vi åt igår där det var massa bönor imasserade magen en stund och sen brakade det loss i blöjan, så nu är humöret bra igen
Fotade lite häromdagen
_DSC8046[/url] by Kattis Trolle Liljegren, on Flickr[/IMG]![]()
![]()
![]()
![]()
Tack! Haha ja, det är knappt att hon släpper dem för att äta, ensÅh så fina bilder! Bedårande!Inget snack om att hon hittat sina föttet!
Stackare med mjölkstockningen. Skönt att det är bättre. Hoppas det släpper helt!
Tack
Ja, trots knubbiga lår når de hela vägen uppHon får in de i munnen Flixon?
Det klarar inte H, de når liksom inte upp till munnen![]()
TackJa gör det, det är så himla kul att ha! Vi har ett fotoalbum med bilder från graviditeten och framåt, det är redan kul att titta i. Jag har tex redan glömt att jag hade blindtarmsinflammation när jag var gravid, men det finns åtminstone bildbevis
![]()
Ja, trots knubbiga lår når de hela vägen uppMen det är först de senaste dagarna som hon kommit på att hon faktiskt kan, samma med att dra i strumpor har hon precis börjat med.
Min sover 21 till 08 men kissar bara en gång då. Så hon får ha samma blöja på sig hela natten.Hur gör ni med blöjbyte när bebis långsover? Vår tjej har sovit 7-8 timmar i sträck några nätter nu. Och då sover såklart vi med oavbrutet. Ska man ställa klockan och byta mitt i natten? Eller ta det på morgonen? Hon kissar bara på natten, aldrig bajs.
Min sover 21 till 08 men kissar bara en gång då. Så hon får ha samma blöja på sig hela natten.
Skulle aldrig väcka för att byta blöja. Vi byter inte heller på natten om hon äter, för hon kissar knappt under natten ändå.Hur gör ni med blöjbyte när bebis långsover? Vår tjej har sovit 7-8 timmar i sträck några nätter nu. Och då sover såklart vi med oavbrutet. Ska man ställa klockan och byta mitt i natten? Eller ta det på morgonen? Hon kissar bara på natten, aldrig bajs.
Skulle aldrig väcka för att byta blöja. Vi byter inte heller på natten om hon äter, för hon kissar knappt under natten ändå.
Ja blöjorna är ju så bra idag. Men skulle jag ha eller få ett barn med känslig hud hade man kanske behövt byta under natten. Men står ju tom på paketen att de ska kunna hålla torrt i 12 h."Kan" man göra så? Vore ju skönt slippa vakna mitt i natten. Eller är man en dålig förälder då
Hon har inte blivit röd i huden, huden är torr och blöjan med, det som kommit har absorberats av blöjan. Men känns ändå som länge med samma blöja. Skönt iaf höra att du gör likadant![]()
Jag är en sån blöjbytesninja så hon vaknar inte. Fast det beror nog mer på att jag byter på handduk i sängen (dvs flyttar henne inte till kallt skötbord) än min skicklighet. Jag har känt mig jättetaskig som inte bytt de nätter hon sovit länge![]()
Hur gör ni med blöjbyte när bebis långsover? Vår tjej har sovit 7-8 timmar i sträck några nätter nu. Och då sover såklart vi med oavbrutet. Ska man ställa klockan och byta mitt i natten? Eller ta det på morgonen? Hon kissar bara på natten, aldrig bajs.