Det finns en anledning att jag hatar kontorstider och älskar att jobba skift, mornar är inte min grejDå har vi typ samma rutiner just nu, förutom att jag inte har ro att ligga kvar till 10. V skulle nog göra det bara jag gjorde det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en anledning att jag hatar kontorstider och älskar att jobba skift, mornar är inte min grejDå har vi typ samma rutiner just nu, förutom att jag inte har ro att ligga kvar till 10. V skulle nog göra det bara jag gjorde det
I helgen lånade vi badkar hos min syster och jag badade ihop med H men han blev lika arg/ledsen ändå.
Är när vattnet kommer mot hans kropp som han spänner sig och skriker.
Det var varmt vatten och jag höll honom mot min kropp men nä.
Ammade honom då i badet och distraherade med röd båt i vattnet så lugnade han sig men han gillar det inte. På lördag är det babysim
Nä vi har testat olika grader, tar det lugnt och inget har hänt men han har hatat det sen dag 1. Första gången vi testade badkar var det bättre men nu passade inte det heller.
Jag verkar bli förkyld. Är det bara att räkna med att H drabbas också? Eller klarar sig småttingar?
Jag verkar bli förkyld. Är det bara att räkna med att H drabbas också? Eller klarar sig småttingar?
Jag läste i en broschyr som vi fått ang RS att man ska försöka att ta så lite som möjligt i bebis och undvika pussande osv. Men liksom hur lyckas man med det?? Man firar ju iväg pussar utan att man tänker på det. Att man kan undvika att snora på bebis tror jag nog men resten är nog kört för min del.Jag verkar bli förkyld. Är det bara att räkna med att H drabbas också? Eller klarar sig småttingar?
@Matmissbrukaren Jag använder LCC deon. "Count on me" heter den. Tycker den är riktigt bra. Att 119kr inte är vettigt för en deo är väl en annan sak.
Tror bebis är krasslig tät i näsan, trött och lite arg emellanåt. Sovit mkt idag. Och spytt mängder. Hon kräktes när hon låg på rygg så det rann i hela ansiktet, i ögonen med, stackarn. Behöver gå och handla med vilket känns sådär för är -12. Visst i vagnen är det ju varmt med åkpåsen + hon har ju kläder på och hon är alltid supervarm av sig men ändå.