Stort grattis till Bastian och dig @TeamLundVer ! Jag vill väldigt gärna läsa förlossningsberättelse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl: 18:38 igår kom lille Bastian till världen efter 51 timmar på förlossningen och sedan akut kejsarsnitt.
3925gram och 53cm lång
Han ligger just nu på neo och jag på avdelning. Får se när vi får komma hem igen.
Är ni sugna på en förlossningsberättelse så kan jag skriva den från en dator sedan (sitter med mobilen nu)
Kl: 18:38 igår kom lille Bastian till världen efter 51 timmar på förlossningen och sedan akut kejsarsnitt.
3925gram och 53cm lång
Han ligger just nu på neo och jag på avdelning. Får se när vi får komma hem igen.
Är ni sugna på en förlossningsberättelse så kan jag skriva den från en dator sedan (sitter med mobilen nu)
Ibland kan BVC vara lite sega med att det kan vara svamp.@Tora, ja den tanken slog mig också. Ska till BVC imorrn så vi får höra vad de säger då
Ledsen att förstöra för dig men jag har stora bröst och min äter ofta från båda och det är fullkomligt normalt@Emor Jag har också tänkt plocka bort nappen innan hon blir för medveten om den. Det funkade alltså problemfritt att ta bort den vid 6 mån? Tog ni bort den bara direkt eller vande ni av långsamt?
@orion_x Jag har också snålt med mjölk men bara på lvällarna när det är snuttrally.. hoppas på att få ihop iaf lite så man kan ge just när det tar slut. Sen har jag såklart en förhoppning om att öka produktionen med lite pumpande!
Förresten så kan jag bli lite irriterad på "allas" tjat om att bröststorleken inte har nån betydelse för mjölkmängden.. efter lite forskande har jag fått uppfattningen om att med mindre bröst äter bebisen oftast från båda och oftare.
Kändes nästan skönt att kunna skylla lite på mina mini tuttar och inte behöva höra att alkt är sp himmla normalt hela tiden!