@heartstring Visst fick du också en höstbebis -12?
Kul i såna fall!
Jo men visst är det så! Jag tyckte väl att det kändes bekant att ha dig i tråden :P Och när man talar om trollen så vaknade hon precis till, ska bara vagga henne lite.. Så!
Men vad kul att du är här du med! Kommer det att vara mycket tid mellan er 12a och den här?
Jag såg att presentationer efterlystes, så här kommer min!
Jag heter Malin och jag är 25 år. Jag och maken väntar nu vårt andra barn och fick vårt förra barn i Oktober -12, så om denna håller tiden så blir det två Oktoberbarn för oss! Vi bor på landet på Östgötaslätten och jag arbetar som undersköterska inom äldreomsorgen.
För nuvarande har vi inga djur och livet som djurlös är ju ganska tråkigt faktiskt.. Iallafall när man är van att alltid ha haft djur att ta hand om!
Jag mår bra i graviditeten nu men hade problem med illamående och maten i början, något som jag inte hade förra graviditeten (kan bero på att den var okänd fram till v 14), men jag hoppas att denna liknar den förra i slutet då jag inte hade särskilt mkt gravidkrämpor eller så då, det slipper jag gärna nu med! :P
Byxorna är trånga och maken skrattar gott var gång han ser snodden mellan knapp och knapphål, men det är mest mysigt när man ser att magen finns där, tycker jag!
Har redan börjat bli sådär äckligt varm dock, kan svettas som en tok av ingenting ibland. Det är mindre mysigt! Lär väl få mina elefantfötter den här gången med kan jag tro.. Suck.