Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja hoppas den kommer snart då. ja i dag har jag 6 dar till bf men hoppa på att den kommer till helgen så att sambon inte missar älgjakten på måndag hehe.
Fick ett sms av heartstring förut och hon hade skrivit fel vikt på lilla tjejen så istället för 5640g skulle det vara 3640g vi får skylla på gravid+nybliven mamma syndrom haha
Japp det gör han, jag sa att det gick bra då direkt när vi åker till förlossningen så kommer min mamma upp och tar sambons 10 pappa dagar och tar hand om storasyster så vi kan ägna lite mer tid åt bebisen dom första dagarna. Så om han e borta dom timmarna stör mig inte
Han jagar på egna jaktmarker som vi har runt gården så han kommer bara vara borta säkert mellan 06:00-15:00 så dom timmarna klarar jag av då min dotter föddes var jag ensamstående från dag ett. Ja sedan kan han inte ta ledigt från sitt arbete och ta ut dom 10 dagarna så varför då inte låta min mamma ta ut dom och hjälpa till här hemma.
Min sambo är egenföretagare och ensam anställd. företaget går back om han skulle anställa nån så han kan inte ta ledigt som alla andra då han är stor lantbrukare, han kan lägga sina egna arbetstider och finns alltid hemma på gården så det är ju inte så att han åker tidig morgon och kommer hem sen på eftermiddagen som många får göra på sina arbeten. Utan han finns 30 meter från huset ute hos djuren.