Sv: Höstföräldrar 2012
Åh, allt ska till att komma på en och samma gång, det är tydligt! Så tråkigt med allt som inte går eran väg
Men alltså.. Vad har handläggaren för intresse i vad ni har för slags dusch, egentligen? Det känns ju konstigt, när de väl ger bygglov menar jag, och jag antar att det är erat hus
Men så har jag ingen aning om hur sånt där funkar heller.
Imnir: Vilken make du har! De där "små" sakerna de gör, de är verkligen guld!
Själv blev jag överlycklig när min älskade karl tog med sig tvätten upp från tvättstugan när han kom hem från jobbet igår natt.
Det är inte ett "evigt lyssnande och peppande", men ändå så mycket värt i dessa tider
Bed_of_Roses: Jag har kommit på en bra idé!
Släpp ihop alla avelstjurar i en hage och så kan ni ta in korna!
Eller, ehrm.. Kanske inte
Vad kul ändå, att det fortfarande finns de som startar upp sånt här själva. Det är inte många som gör det nu för tiden känns det som.
Men, som du säger - det löser sig! Det som känns viktigast är väl att slaktdjuren kommer iväg och att lösdriften byggs, djuren klarar sig nog ute ett tag till.
(Jag hade praktik hos en mjölkbonde en gång och hans ungdjur gick ute typ hela oktober det året pga något jag inte minns. En jäkla päls fick de, men de led inte av det. Men det var ju innan vi fick de här monsterkalla vintrarna iofs.)
Zandrix: Åh, vilken söt liten pojk!
En liten Ian! Det måste vara skönt att vara hemma nu, hemma med din lilla bebis!
Som sagt, nu längtar man ju inte alls efter sin egen lilla krabat