Sv: Höstföräldrar 2012
Ja i dag har jag varit hos BM igen och gjort en kontroll. Allt såg bra ut fast järnvärdet var ju inte som det skulle så nu skall jag käka Niferexen VARJE dag
hjälp jag kommer att avlida långsamt med detta
Sedan fick jag även pratat med henne om mina magsmärtor, två dar förra veckan hade jag så ont i magen på natten att jag nästan trodde det skulle sätta igång på mig, men hon sa kommer det tillbax igen skulle jag ringa till förlossningen och rådfråga dom. Hon sa även att när man var så långt gången i graviditeten kunde man få problem med magkattar, stavningen??
Och att tarmar kan komma i klämm och m,m
Bebisen växer lite över kurvan men så länge man höll den jämn och fin gjorde det inget, var samma med dottern min.
Är i vecka 31+6 och mitt symfys mått är 31. Gud att man skall växa ännu mer
Comfort: Var skönt att höra att denna förlossningen gick mycket bättre än förra, jag hoppas med på att denna går bra fast det gjorde min förra med, måste bara fråga, hur var det att åka in och föda igen när man redan vet vilket helvete det är med smärta? jag börjar bli lite orolig nu och undrar vad fan jag get mig in på igen haha.
Anna-karinO: välkommen till tråden, du får gärna skriva in dig i våran lista som finns så vi vet lite vem du är
Heartstring:Nä gud jag skulle bli så arg på min sambo om han inte åkte med in till förlossningen, men att ha mamma med är jätte bra för jag hade det på min förra och det var ett bra stöd och skulle inte klarat mig utan henne där, man får ju faktist ha 2 st med sig inne så varför inte ta med både mamma & sambon ifall han skulle känna det jobbigt för då kan även din mamma ge honom stöd och råd.
Patron: Nä vad kul för er, har tänkt lite på dig hur det gått för dig och så. Är aldrig kul att vara med om ett MF men hoppas nu det går bra denna gången och att vi får följa dig och din graviditet fast vi här våra små ute på fastmark.