Sv: Höstföräldrar 2012
Zandrix Vad härligt att du inte gått upp så mycket! Själv ligger jag nog närmare 15 kilo + vid det här laget...
Men när jag säger det så kollar folk bara på mig och "Eeh, va? Och VAR har du gömt de kilona om man får fråga!?", så det är inget som syns så. Men jag märker ju själv att rumpan har växt, låren, ansiktet är rundare... Men jag har inte lagt mycket runt om på magen liksom, utan där är det i princip bara bebismagen som finns.
Min numera gamla BM var så snäll o påpekade att "det är i värsta laget" och att "fortsätter du i den här takten kommer du hamna på 20-25 kilo innan den där tittar ut".
20-25 kilo!!
Men det känns inte som att jag kommer hamna på 25 åtminstonde, inte kan man väl gå upp mer än 10 kilo på 5 veckor!? Fast, å andra sidan har kroppen börjat samla på sig vätska som in i h-vete, så det skulle inte förvåna mig. Numera är mina ben och fötter mycket lika elefantens ben och fötter...
Comfort Hur går det!? Blir det nån bebis?
*kooooomsi komsi, bebisen!*
Imnir Hahahaha
Jag skulle nästan velat ha sett det! Eller ja, hans min åtminstonde
Min karl har inte reagerat så, så han har nog inte fått nått smakprov (än), men igår när jag skulle sova kände jag hur det rann något och innan jag fattade att det var vätska från ena tutten! Så ja, det är kanske inte långt kvar till jag själv får se nått liknande?
Giovanna Usch, vad tråkigt att slemhinnorna inte vill vara med om snusk
Även om man kanske inte är lika sugen längre så vill man ju kunna sexa när lusten väl faller på.
På tal om föräldrakurs så går vi också en sådan nu. Jag tycker att det är jättetrevligt, men jag vet ju inte hur er kurs är uppagd jämfört med vår. Men sist var det mycket diskussion ovh lite tankeställare, lite som man inte alls tänkt på fast det liksom var det självklaraste på något sätt, när man väl hörde frågan/ pratade om det.
Nästa gång (imorgon!) ska vi diskutera olika smärtlindringar, förlossning, tiden efter, lust osv. Det ser jag fram emot! Och karlarna skla få lära sig massera oss - det längtar jag nog mest till