Sv: Höstföräldrar 2012
Varit lite lat av mig att gå in och läsa här dom senaste dagarna
Nu har jag börjar sova dåligt på nätterna, är bara för att man inte vet hur man skall ligga jämt för att man skall sova bra, på ryggen går inte för blir lite snurrig i bollen och på mage kan man ju inte ens tänka på vad det gör ont när man försöker och ligger jag nu på höger sida får jag kramp/värk i höger axel
så det blir att ligga på vänster sida som jag inte sover bra på men får ha en tunn kudde under magen för annars är det inte bekvämt alls.
Annars är det inget som stör min sömn så utan mest bara att man inte ligger bra.
Och dessa tre dagar som har varit nu har varit så jobbiga för det är så varmt ute att man avlider känns det som, man svettas mer, känner sig tung och varm hela tiden och blir himla yr och snurrig hela tiden. Klarar knappt av att sitta inne och sedan ha en busunge hemma kör slut på en helt nu känner man.
Var på kontroll hos BM igår och allt såg bra ut och hon tyckte jag hade blivit himla stor redan för att ha gått in i vecka 30...
Men jag fattar inte...vecka 30 redan...vart tar tiden vägen?? kan knappt fatta att det bara är 10 veckor kvar tills den kommer, men första barnet tyckte jag det gick så låååångsamt hela tiden men nu när mna redan har ett barn och men måste tänka på annat än att man har något i magen så springer tiden iväg, känner mig inte förbered på detta