JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Gnägg
Trådstartare
Trådstartare
Boj
Startdatum
Startdatum
29 Dec 2004
Svar
Svar
0
Visningar
Visningar
193
Detta måste vara en tallkottehäst.
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Gnägg
Så här års kollar man gärna på ridresor, eller hur... Pilgrimsleden finns som ridresa i fyra etapper (man väljer själv hur många man...
Akvarietråden V
Övr. Djur Jag funderar på Kejsartetror. Jag har en glödbandstetra kvar från ett gammalt gäng. Så dessa ska jag komplettera med också.
/Lizzie
lizzie
57 minuter sedan
Svar: 1 300
Visningar: 34 877
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Så här ser min vardag ut just nu. Allt som inte är fast förankrat får bokstavligen fötter. Det kommer gradvis hos den här valpen det var...
Lillefrun
Idag kl 14:54
Svar: 928
Visningar: 52 454
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 698
Visningar: 165 036
Hund
Skoning
Hästvård Du sparar inte mycket pengar på det. Kanske tom blir dyrare om skon nöts sönder och du behöver ta ut hovis extra.
Spara skorna till...
Kristall10
Alldeles nyss
Svar: 13
Visningar: 203
Vård
Köpa eller hyra?
Hästmänniskan Men du sponsrar ju inte någons ägodel? Du tar en liten del av kostnaden som det är att hålla en häst att rida - och får då rida en liten...
warg
14 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Vi blev tillsagda att börja fråga Copilot mer saker på jobbet. Så jag funderade på vad jag ville veta… :sneaky:
Här kom svaret:
Synd...
Habina
Idag kl 12:52
Svar: 60
Visningar: 4 194
Avel