Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad står Ireland för?
Varumärket heter väl Horseware Ireland.Vad står Ireland för?
Håller med, Amigo Bravo 12 med v-front är mina absoluta favorittäcken och jag tycker man får väldigt bra kvalitet för pengarna. Ligger perfekt, regnar aldrig igenom, upplever dem också som förlåtande (har både 140 och 145 till min, det fungerar vilket som). Stor skillnad mot Amigo Hero och de extra hundralapparna är verkligen motiverade. Rambo får fasen bjuda på underverk för att det ska kännas motiverat att gå upp till det dubbla prisetJag har bara Amigo Bravo 12 med v-front till min häst. Tycker de är superbra!
De har v-front, avtagbar hals, fäste för liners och jättebra yttertyg. Lätta täcken även när de är väldigt tjocka.
Gillar inte vanliga ”raka” frontspännen då jag tycker passformen blir sämre så på utetäcken vill jag ha v-front, det finns inte på de billigare varianterna.
Skulle gärna köpa rambo men priset blir lite väl saftigt.. Har dock ett rambo summer series
Amigo är ganska generösa i storlek, men eftersom det är bra passform så är de också ganska ”förlåtande” och funkar även om storleken inte är perfekt.
Ja precis! Man kan ju nästan alltid hitta reapriser på internet så prisskillnaden är inte alls stor jämfört med hur mkt extra kvalitet man får! Men sen om man ska upp till rambo blir det jätteskillnad..Håller med, Amigo Bravo 12 med v-front är mina absoluta favorittäcken och jag tycker man får väldigt bra kvalitet för pengarna. Ligger perfekt, regnar aldrig igenom, upplever dem också som förlåtande (har både 140 och 145 till min, det fungerar vilket som). Stor skillnad mot Amigo Hero och de extra hundralapparna är verkligen motiverade. Rambo får fasen bjuda på underverk för att det ska kännas motiverat att gå upp till det dubbla priset
Inte ens deras XL-modeller?Sedan mitt halvblod blev lite vuxen och breddade sig i bogarna så kan han inte ha några HW-täcken. De blir för tighta och skaver på bogen oavsett strl och modell.
Svinsynd när man stod med ett gäng Rambo, Rhino och något Amigo.
Vet fler som upplevt samma.
Nej, det blir ngt fel i passformen som ger bogtryck och skav iaf. Han måste numer ha höga(!) bogveck. Då är det inga problem alls.Inte ens deras XL-modeller?
Finns ju Amigo med samma bogspännen som rhino och ramboJag skulle satsa på samt gillar Rhino och Rambo, hållbara, slitstarka täcken med bra spännen och gjordar. Lätt att hitta med halvhals vilket jag föredrar. Rambo är dyra, så vill man hitta en medelväg är Rhino bra.
Gillar inte bogknäppningen på Amigo, men dom är ju billiga så man kan ju ha många täcken om inte annat