Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Den här lilla arabungen blev jag förvånad över färgen på. Synd bara att pappa inte bär på svettanlaget för då kunde hon ju blivit ännu finare.
https://www.horsereality.com/horses/1174209/foal-doe-1174209
Tyvärr inte lika bra totalGP som @inverterad men jag fick ju styrka och det är framförallt det jag är ute efter just nu.
Inverterad ska vi köra Odontites nu

Jag betäckte med annan hingst igår, tyvärr - tålamod är inte min största styrka, men hemskt gärna när märren fölat! :)

Det kan du väl, det är inte som att det är något lagligt bindande, men du kunde gärna ha sagt något lite tidigare om att du fått det du ville ha och inte behöver honom längre. Det är en besvikelse att ha lagt ner tid och energi på att få honom Proven osv för att kunna ge mer valuta för pengarna, och så blir det inget ändå.
Egentligen vill jag ha honom. Jag skulle vilja ha ett eller två ston av samma kvalitet också. (Jag har 3, men de är inte i närheten av Cilium).
Men jag misströstar och tvivlar starkt på min förmåga att kunna få så pass ordning i stallen att jag får plats för honom, även om det blir fler platser tillgängliga efter 2/9. Och då känns det onödigt att du ska behöva binda upp en plats i nästan en månad till när det ändå mest troligt inte kommer kunna gå att få en plats till honom.
När jag sa att jag vill ha honom hade jag hopp om att kunna organisera stallet, men kaoset i mitt "riktiga" liv har spillt över och jag har inte riktigt kontroll. Det är säkert en del av den hopplösheten som gör att jag känner att det är bäst att du får din stallplats ledig, hellre än att vänta ytterligare ett antal veckor på att eventuella hagplatser ska släppas så att jag ska kunna gallra bort lite färre hästar och kunna köpa honom.

Igår gjorde jag min goda gärning i pixelvärlden. Jag hade ett sto som vann en hel del pengar i hoppning (tränad till 4th level) men inte riktigt var bra nog för att spara (398 gren-gp). Det kändes dock synd att bara pensionera henne när det finns så många nya spelare med ont om pengar men eftersom jag inte har mängder med hästar kändes det lite fånigt att starta en "skänka-hästar"-tråd i forumet. Så jag "snodde" en av spelarna som svarat i en sån "skänka häst"-tråd och erbjöd hästen, färdigtränad och med all utrustning.

Hen blev jätteglad och eftersom hen inte heller bor i Europa har pålle nu sprungit in idel förstaplatser :)

2 HR-månader kvar för första fölen på NL, jag är sååå nyfiken
Egentligen vill jag ha honom. Jag skulle vilja ha ett eller två ston av samma kvalitet också. (Jag har 3, men de är inte i närheten av Cilium).
Men jag misströstar och tvivlar starkt på min förmåga att kunna få så pass ordning i stallen att jag får plats för honom, även om det blir fler platser tillgängliga efter 2/9. Och då känns det onödigt att du ska behöva binda upp en plats i nästan en månad till när det ändå mest troligt inte kommer kunna gå att få en plats till honom.
När jag sa att jag vill ha honom hade jag hopp om att kunna organisera stallet, men kaoset i mitt "riktiga" liv har spillt över och jag har inte riktigt kontroll. Det är säkert en del av den hopplösheten som gör att jag känner att det är bäst att du får din stallplats ledig, hellre än att vänta ytterligare ett antal veckor på att eventuella hagplatser ska släppas så att jag ska kunna gallra bort lite färre hästar och kunna köpa honom.

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, jag har plats för honom :p
Så behöver han inte ta upp onödig plats hos @Invicta och du behöver inte panikrensa. Men det är upp till er hur ni vill göra. Jag vill stötta NC-aveln så mycket jag kan så han får bo hos mig om intresset för att ta fram fler avkommor finns.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka