Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://docs.google.com/spreadsheet...cqPOSw0dTfxaiY7REfaIiT0UE-Y/edit#gid=75914510Vad är det för studbook alla skriver om?
@Riru, titta pulling powern på den här
Inte sett nån ligga så högt innan, men det kanske finns fler?
Synd att han bara har 12G
Såklart! Hojta igen bara!@Iamia får jag tigga en HRC betäckning med Thornbush Dasher?
Jag om du kan vänta till tisdag eller så när jag hunnit rensa.
Snyggt med att sudda ut A:n men typiskt med SW1. Såklart, fixar@Murray - Hymlic har fölat. Ett ganska fint hingstföl med 402 för hoppning och inga A men ingen SW1får jag prova med Xantè igen?
![]()
Tusen tackSnyggt med att sudda ut A:n men typiskt med SW1. Såklart, fixar![]()
Kan det vara värt att behålla honom då?Nä jag har inte sett någon med så högt, har nig sett 86 eller nåt som högst?
12G blir säkert bättre med ett bra confosto![]()
Kan det vara värt att behålla honom då?
Förövrigt, vilket fint föl du fick efter Dustin![]()
Fast med tanke på att Dustin bara har 1VG 11G, så är det ju faktiskt väldigt bra att fölet fick 5VG (och det lilla Aet) och pulling powernJag vill nog gärna prova honom till några ston iaf
Ja den fick med sig 85PP! Mamma hade bara 80Och hon skickade såklart med sig sitt A
![]()
Vad räknas som högt där? Jag har mest haft fokus på ppNästa uppdrag i cobaveln är att hitta hästar med lite högre agility och speed.
Vad räknas som högt där? Jag har mest haft fokus på pp![]()