Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känns som att jag gjort huuur många försök som helst med mitt leverpalomino sto och Teze (har glömt bukenamnet på ägaren :o) utan att få något värt att spara. Nu fick jag äntligen ett hyfsat sto i alla fall, trots tre An... Men kolla accelerationen! :eek:

https://www.horsereality.com/horses/1083144/foal-doe-1083144

Känns dock som att både confo och övriga siffror borde kunna bli bättre... På't igen :cool:
Om man bortser från de där Ana så var ju exteriören riktigt fin med ett antal G+

Känns som att jag gjort huuur många försök som helst med mitt leverpalomino sto och Teze (har glömt bukenamnet på ägaren :o) utan att få något värt att spara. Nu fick jag äntligen ett hyfsat sto i alla fall, trots tre An... Men kolla accelerationen! :eek:

https://www.horsereality.com/horses/1083144/foal-doe-1083144

Känns dock som att både confo och övriga siffror borde kunna bli bättre... På't igen :cool:

Han är min ;)
Dessutom står han med på "långa listan" för att säljas/pensioneras när jag på allvar börjar rensa bland AT.

Om man bortser från de där Ana så var ju exteriören riktigt fin med ett antal G+

Ja, G+ på Hindquarters och VG på Neck är ju trevligt! Surt bara att alla 3 An också är på Racing-bitar... I och för sig är Back och Posture inte jättesvårt att kompensera upp. Får hon inte en bättre helsyster får hon vara kvar.

@Riru jag kör på huvudet i sanden. Blir det soft cap ( vilket det ju låter som), så tolkar jag det som att man nog ändå kommer kunna fortsätta avla trots att man ligger en bit över gränsen. Innan jag vet hur mycket över gränsen som kommer vara tillåtet så rensar jag mycket försiktigt, men planerar för vilka som kan vara aktuella att sälja/pensionera.
Blir det hard cap måsta jag dessutom göra mig av med alla mina Shires och nästan alla Welshar.
Så det finns tankar, men jag betäcker som vanligt, det mesta jag får är ju ändå inte värt att behålla :D

Så himla förvirrande det är när man sålt ett sto och har kvar fölet och sedan döper den nya ägaren om stoet och man fattar inte alls vem som är mamma till fölet :confused:🤔 En anledning till att pensionera i stället för att sälja bara det :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna