Tack!Japp! Ändrar nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Japp! Ändrar nu![]()
TackJag hade nog tillsvidare behållit Klavertrump. Det där Aet borde du kunna tvätta bort i nästa generation.
Får hoppas att någon av de där hingstarna som snart dimper ner är lyckträffen
Tack!Hade också behållit Klavertrump om du har platsbrist, det är ju lättare att matcha sto med A på trav än på canter.
Haha, ja han fick ju ett namn som gör det svårt att göra sig av med honomJag hade också behållit Klavertrump!![]()
Yes@Murray två dejter till Hyrdar?![]()
Klar. Blev bara en, såg att en hade Hyrdar som ee
Jag kör huvudet i sanden så länge det går just nuDå jag inte har så bra koll på mina cobbar längre så la jag in dom i det där Stable Tracker från forumet, tänkte att det skulle hjälpa mig att bestämma vilka som ska få flytta till Gisela. Ja men det hjälpte ju.. Varenda häst som enligt siffror är sämre känner jag ändå att neheheejdu, jag måste ju prova ta föl på den först osv.Hade inte den där capen varit planerad inom snart så hade jag bara avlat på men det känns som det kommer bli ännu jobbigare när det väl introduceras om jag ignorerar det nu.
Eller hur ska man göra egentligen?Jag bara vill inte skicka hästar jag behöver till Gisela..
Ja, bästa namnet!Tack
Confo börjar bli lite knivigare nu när GPn höjs, både på stona och hingstarna, men man får nog gilla läget med det, svårt att få allt.
Tack!
Just nu orkar jag inte bry mig om platsbristen men faktum är ju att jag kommer bli tvungen att rensa rejält igen i framtiden.
Haha, ja han fick ju ett namn som gör det svårt att göra sig av med honom
Är han värd att åldra?Tror iof att de flesta av mina 750+ ston nyligen fölat men har egentligen inte koll just nu.
Då jag inte har så bra koll på mina cobbar längre så la jag in dom i det där Stable Tracker från forumet, tänkte att det skulle hjälpa mig att bestämma vilka som ska få flytta till Gisela. Ja men det hjälpte ju.. Varenda häst som enligt siffror är sämre känner jag ändå att neheheejdu, jag måste ju prova ta föl på den först osv.Hade inte den där capen varit planerad inom snart så hade jag bara avlat på men det känns som det kommer bli ännu jobbigare när det väl introduceras om jag ignorerar det nu.
Eller hur ska man göra egentligen?Jag bara vill inte skicka hästar jag behöver till Gisela..
Alltså, jag hör ju hur dumt det låter. Han HAR ju bra siffror... Inte så jag menade riktigt.Ja, bästa namnet!Har han bra siffror för att vara ”hög-GP-hingst” så hade jag nog åldrat...
![]()
Då jag inte har så bra koll på mina cobbar längre så la jag in dom i det där Stable Tracker från forumet, tänkte att det skulle hjälpa mig att bestämma vilka som ska få flytta till Gisela. Ja men det hjälpte ju.. Varenda häst som enligt siffror är sämre känner jag ändå att neheheejdu, jag måste ju prova ta föl på den först osv.Hade inte den där capen varit planerad inom snart så hade jag bara avlat på men det känns som det kommer bli ännu jobbigare när det väl introduceras om jag ignorerar det nu.
Haha, jag fattar. Hade han inte haft det där A:et hade jag inte tvekat.Alltså, jag hör ju hur dumt det låter. Han HAR ju bra siffror... Inte så jag menade riktigt.Men hoppas du är med på hur jag menar...
Och nu fölade märra som jag fick bud på igår. https://www.horsereality.com/horses/1081620/ 317 för både distans och galopp tyvärr ett A på framben men jag är inte alls förvånad då stoet har knackig exteriör. Ungen skulle iofs inte ingå i köpet men den säger ju lite om potentialen som finns hos stoet
@inverterad bytt ju från Ajax till Erinyos vilket var lyckat. Det kunde bli mycket bättre än den förra
Hm. På tal om att rensa... Skulle någon kunna tänkas vilja ha min Snáði? Han med bästa texten på ALLT? 616 i GP. https://www.horsereality.com/horses/748815/snadi-dcp
Ja jag måste rensa och nu har jag ju ett föl som är bättre än hon dessutom har jag sedan tidigare Pyrola vilket gör att jag har två så jag är 100% på detSäker på att du inte ska behålla henne själv? Stoet alltså.
Du vill inte sälja till mig istället?Ja jag måste rensa och nu har jag ju ett föl som är bättre än hon dessutom har jag sedan tidigare Pyrola vilket gör att jag har två så jag är 100% på det