Är du kvar?Självklart! Passar det nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du kvar?Självklart! Passar det nu?
Yes, ändrar nu!Är du kvar?![]()
Tack snällaYes, ändrar nu!
Jag blir galen. Jag sitter fast. Har massor av hästar som skulle behöva rensas bort men har ingen aning om vilka så kan egentligen inte betäcka eller någonting![]()
Hade visst glömt den här welsh-killen också.
Ileuadwr med 247 för dressyr, 341 för eventing och 346 för hoppning. Svag confo men total GP på 675 istället![]()
Jag med. Och till stor del beror det på knabbarna. Har ingen som helst koll på den rasen. Och såklart alla jäkla lever/rabicano-araber som jag måste vänta på och safe:a upp med ett helt gäng från samma härstamning.Jag blir galen. Jag sitter fast. Har massor av hästar som skulle behöva rensas bort men har ingen aning om vilka så kan egentligen inte betäcka eller någonting![]()
Jag skickar mina at på spa om dom har under 320. Någon enstaka som har högt i annat kan få stanna. Men behöver rensa bättre ändå...Alltså hur många hästar med bra endu/race-GP med samma fädernestam kan man egentligen behålla? Och vad ska man göra med dem man inte behåller? Skicka hästar på spa med 318 i endurance känns ju galet...
Jag skickar mina at på spa om dom har under 320. Någon enstaka som har högt i annat kan få stanna. Men behöver rensa bättre ändå...![]()
Ah okej.318 på AT skulle jag skicka direkt, men 318 på arab är ganska högt, jag tror rekordet är 321-322... så det gör det svårt.
Ja, hopplöst. Han börjar hamna tillräckligt långt bak i stammarna nu iafÅh, den där har jag en dam som gärna dejtar!
(lite mycker Hir Pob Aros men det verkar man inte komma ifrån om man vill ha upp GPn)
TackJa, hopplöst. Han börjar hamna tillräckligt långt bak i stammarna nu iaf
Fixar!
Rekordet är 324 (min Digitalis)318 på AT skulle jag skicka direkt, men 318 på arab är ganska högt, jag tror rekordet är 321-322... så det gör det svårt.
Vi kan ta det direkt@Shaggy - när du har möjlighet idag (eller senare i veckan) skulle jag gärna vilja skicka ett sto till Laurus![]()
Rekordet är 324 (min Digitalis)
Jo det har du han är e Erinoys (men vi pratade nog bara om galopp GPn då)Wow, honom har jag nog inte sett!
Jo det har du han är e Erinoys (men vi pratade nog bara om galopp GPn då)
https://www.horsereality.com/horses/1110741/digitalis