Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han kommer nog göra det men jag måste rensa stallet först. Just nu är det liksom totalt kaosHelt rätt, insåg det (se ovan). Om någon arab i hela HR borde åka tidsmaskin så är det ju han.....![]()
![]()
![]()
![]()
Om det är hingstar brukar jag kastrera och sälja dyrt som tävlingshästarAlltså hur många hästar med bra endu/race-GP med samma fädernestam kan man egentligen behålla? Och vad ska man göra med dem man inte behåller? Skicka hästar på spa med 318 i endurance känns ju galet...
Om det är hingstar brukar jag kastrera och sälja dyrt som tävlingshästar![]()
Jisses, vem höll jag på att fråga, trodde han var uppe redan.@Murray kan du inte sätta stud pris på din nya at hingstblir så mycket lättare att jämföra med ston
![]()
Jag skickade just en med 326 för endurance till Gisela...Alltså hur många hästar med bra endu/race-GP med samma fädernestam kan man egentligen behålla? Och vad ska man göra med dem man inte behåller? Skicka hästar på spa med 318 i endurance känns ju galet...
Ja, oftast om dom är riktigt bra!Åh, får du dem sålda? Har inte kastrerat en häst i mitt liv...
Jag skickade just en med 326 för endurance till Gisela...
Edit. Aha. Din var en arab!![]()
Självklart! Nu?
Haha ja, men tycker det kan komma igång igenwow @Trott - budkriget om din rabicano![]()
Haha ja, men tycker det kan komma igång igen![]()
Var det en dm? För där är det typ ingen kö..Hur la ni in hästar för auktion? Jag fyllde i en igår som jag trodde fungerade men jag hamnar inte i någon kö.
Var det en dm? För där är det typ ingen kö..