DM kön visas inte men den kommer nog snart upp ska du seJapp, men hästen kanske inte uppfyllde kriterierna då? Tänkte att den kanske borde hamnat som vanlig auktion i så fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
DM kön visas inte men den kommer nog snart upp ska du seJapp, men hästen kanske inte uppfyllde kriterierna då? Tänkte att den kanske borde hamnat som vanlig auktion i så fall.
DM kön visas inte men den kommer nog snart upp ska du se
Det är vad jag fyller i också. På DM är det ingen Buy outSen vet jag inte om jag misuppfattade pris. Jag fyllde i ett pris då jag trodde det var menat som minimum vad man kan acceptera? Alltså inte som buyout eller nåt![]()
Dom la ut en queue för dm igår, men båda köerna uppdateras manuellt, så det kan dröja innan det blir en nyJaså, jag trodde den första gruppen i queue var DM och den nedre vanligLär mig väl någon gång.
(vill alltså veta om pappan är bärareAbsolut, han kan nog få bli vuxen i förtid när han fått ihop till sin stjärna![]()
(vill alltså veta om pappan är bärare)
VA!!!!@Shaggy hur ser du på det där ABN-dokumentet, lägger du in hästar där? Dokumentet är fortfarande inte komplett och några av dina hästar är inlagda (antagligen av spelaren som startade listan), bara så du vet.
VA!!!!
Jag tyckte jag var rätt tydlig samt att personen i fråga verkade fatta att jag var förbannad, om än inte varför. Uppenbarligen gick det inte in.Japp, Myosotis såg jag och kanske nån mer.
Javisst@Murray skulle jag också kunna få använda Módi på ett sto?![]()
Jag tyckte jag var rätt tydlig samt att personen i fråga verkade fatta att jag var förbannad, om än inte varför. Uppenbarligen gick det inte in.
Hade det inte varit smartare att erkänna att ursprungsposten var klumpigt skriven så vi hade kunnat lösa problemet istället för att bara ändra den och låtsas som om det regnar. (Jag den personen var en av orsakerna till att jag lämnade arabchatten men långt ifrån den enda)
Och nu försöker h*n lägga över felet på mig igen och ska spela resonabel. Varför ska jag kontakta henom per PM om något som henom gjort? Känns som att det ansvaret ligger helt på den personen.Sjukt dålig stil av henom!
Och nu försöker h*n lägga över felet på mig igen och ska spela resonabel. Varför ska jag kontakta henom per PM om något som henom gjort? Känns som att det ansvaret ligger helt på den personen.