Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där skulle jag aldrig våga ge mig på. Om h*n kommer tillbaks så får h*n ju välja vilken avkomma som helst från den hästen. Har man då sparat ett föl/sto och fadern är en 1000 DP hingst blir det ju sisådär roligt
Hmm jag tolkade som att det bara gällde hennes kompisar som fick hästarna gratis, inte om nån annan köpte och betalade för hästen.

Arab-experter, har ni koll på vilka foundation-linjer som ger hög gren-GP för endurance och racing? Börjar inse att alla bra hästar är släkt med varandra så har lite tankar på att bygga upp en ny linje att korsa med som är så obesläktad som möjligt med Florence/Stryke Three/Laurus Nobilis, åtminstone i första leden.

Kan ha varit så läste rätt fort så mycket möjligt att jag missuppfattade
Det är inte helt solklart men annars hade jag inte heller gått med på det. Inte ens om jag var en kompis som fått hästen gratis. Hästen i fråga, såvida den inte åkt på semester, - absolut. Men inte avkomma.

Arab-experter, har ni koll på vilka foundation-linjer som ger hög gren-GP för endurance och racing? Börjar inse att alla bra hästar är släkt med varandra så har lite tankar på att bygga upp en ny linje att korsa med som är så obesläktad som möjligt med Florence/Stryke Three/Laurus Nobilis, åtminstone i första leden.
Vet inte hur höga siffror man kan plocka direkt från foundation men de foundies jag har/haft över 300 är dessa:

https://www.horsereality.com/horses/685164/sherine

https://www.horsereality.com/horses/793714/Chione-✩

Äntligen slipper jag ha dåligt samvete för typ.. En dag :rofl:

Screenshot_20190731_121153.webp

Vettetusan hur det här ska gå i framtiden..

@Murray, betäckningen med cartoon president misslyckades. Nytt försök? :)
Självklart, är inne en stund nu :)

@Murray
Har två ston till Zlatan om man skulle kunna få hrc-dejt med honom? :)

Javisst! Nu?

Hingstreklam:
Trakehner, GP 739, 1:11:0, 93,95,91 för dressyr. https://www.horsereality.com/horses/933179/hypolestes
Har du inte du lust att skicka länkarna på de nyblivna hingstarna som inte ligger inlagda i studbooken (enligt bilden jag skickade förut) så kan jag lägga in de? :)

Självklart, är inne en stund nu :)

Javisst! Nu?

Har du inte du lust att skicka länkarna på de nyblivna hingstarna som inte ligger inlagda i studbooken (enligt bilden jag skickade förut) så kan jag lägga in de? :)
Jo, nån gång när jag känner mig motiverad. Är inte direkt på min super-prio-lista eftersom jag inte kan använda stud booken själv... :o (Ja, jag vet att det bara är att skaffa Google-konto. Men jag är envis som en åsna och jag VILL inte. :p)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka