Tack snällaste!Nu, om du är?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack snällaste!Nu, om du är?
![]()
Håller tummarnaTack snällaste!Vilken superpålle det kommer att bli!
![]()
Eller så syntes det när han var föl?Är det nån som har koll på vilka foundationhäster som ger flaxen hos färgade camarguer? Hittade en hingst som anges som flaxen, men han har ju inga egna avkommor, så då måste de ju veta att båda hans föräldrar ger det...
https://www.horsereality.com/horses/1015526/tournesol
Eller så syntes det när han var föl?![]()
Kollade snabbt igenom ena förälderns avkommor och hittade denna:Ah! Visste inte att det gjorde det.
Såklart! Är du kvar?@Iamia kan man få en dejt med Nasim Ealil för hrc?
Såklart! Är du kvar?
Ingen orsak!Tusen tack![]()
Ingen orsak!
PS Är du fortfarande intresserad av Snaði?
Ingen orsak!
PS Är du fortfarande intresserad av Snaði?
Tack, satt och funderade på vilken ras jag kanske skulle byta till men jag vet inte hur jag ska göraJag har sett ett helt gäng med G+ på canter. Osäker på gallop. Tror det finns för få generationer för att uttala sig om generella svagheter än så länge.
Mina har A på:
Gallop+posture
Walk (ploppade upp på en avkomma där ingen förälder hade)
Socks
Så väldigt utspritt baserat på de 23 knabbar jag har i stalletca hälften foundationhästar från varierat ursprung o hälften deras avkommor.
Jag fick tydligen ett gypsyföl tidigare i veckan som även det är bättre än båda föräldrarna, tyvärr fel färg på henne däremotKan inte sova i värmen och kollade lite på HR och så hade jag fått mig ett sånt där föl som är bättre än båda föräldrarna
https://www.horsereality.com/horses/1113327/
Javisst@Murray
Finns det möjlighet att dejta Cartoon President för hrc?
Jag har en jäkla massa hrc men inte riktigt 1000 DP![]()
Nu är jag vaken, men vi kan ta det ikväll om du är inne då?Javisst![]()
Vi ska bort under dagen så kommer inte vara inne så mycket men om du är vaken nu..![]()