Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
O vad är väldigt dyrt? :D

Jag har en trak-hingst som gått från 25 000 HRC till 50' till 100' till 250', över till 250 DP, sen 450 DP och nu 1000 DP (!) och fick precis en betäckning på honom ändå. Har fått betäckningar på varje ny nivå.
Jag tänkte att jag skulle se var hans smärtgräns ligger... men funderar faktiskt på att plocka ner honom helt. Magkänslan säger att jag inte vill överanvända honom.
Intressant nog är han väldigt ny så han har inga avkommor än, tycker det är lustigt när en spelare ändå väljer att använda honom till tio ston på raken.

Jag har en trak-hingst som gått från 25 000 HRC till 50' till 100' till 250', över till 250 DP, sen 450 DP och nu 1000 DP (!) och fick precis en betäckning på honom ändå. Har fått betäckningar på varje ny nivå.
Jag tänkte att jag skulle se var hans smärtgräns ligger... men funderar faktiskt på att plocka ner honom helt. Magkänslan säger att jag inte vill överanvända honom.
Intressant nog är han väldigt ny så han har inga avkommor än, tycker det är lustigt när en spelare ändå väljer att använda honom till tio ston på raken.
Vad är det för hingst? 😅

Mitt arabföl med 313 för distans ligger nu uppe i auktionshuset. Hon är uppe i 60k för tillfället. Blir helt klart nöjd om jag får den summan med tanke på att hon bara har 50 i styrka och rätt tråkig exteriör :)

Jag måste lära mig det där auktionshuset, araber är ju helt omöjliga att sälja annars om en inte vill sälja till underpris.

Jag måste lära mig det där auktionshuset, araber är ju helt omöjliga att sälja annars om en inte vill sälja till underpris.

Apropå det här så tycker jag det är lite tråkigt att det känns som att mycket av spelet pågår i kanaler utanför spelet. Typ discord och servrar där (eller vad man kallar det) och det här auktionshuset har jag absolut noll koll på. Stanna man bara i HR känns spelet stundtals ganska "tomt" och inaktivt.

Apropå det här så tycker jag det är lite tråkigt att det känns som att mycket av spelet pågår i kanaler utanför spelet. Typ discord och servrar där (eller vad man kallar det) och det här auktionshuset har jag absolut noll koll på. Stanna man bara i HR känns spelet stundtals ganska "tomt" och inaktivt.
Orsaken till det är ju att sökfunktionen är så dålig så folk orkar inte söka igenom. Jag tror dock att Challa kommer få sätta gränser för vad hon tar in på auktionshuset då det finns väldigt mycket av de där mer än mediokra hingstfölen även där. I nuläget har hon fixat en kanal för grade A breeders för att man lättare ska kunna hitta de bra hästarna
Kan du så rekommenderar jag dig att skaffa Discord för det är faktiskt mycket roligt som pågår där och massor av härliga människor (och endel riktiga bottennapp)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka