Gärna!Självklart, nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gärna!Självklart, nu?
Får ta det senare, nu ska jag pyssla med annat en stund!Självklart, nu?
Får ta det senare, nu ska jag pyssla med annat en stund!![]()
Japp, är du kvar? Jag sitter och väntar på röntgen, så jag är inne till och från@Meibla en hrc dejt med Atjoo?![]()
Nu är jagJapp, är du kvar? Jag sitter och väntar på röntgen, så jag är inne till och från
O vad är väldigt dyrt?![]()
Vad är det för hingst?Jag har en trak-hingst som gått från 25 000 HRC till 50' till 100' till 250', över till 250 DP, sen 450 DP och nu 1000 DP (!) och fick precis en betäckning på honom ändå. Har fått betäckningar på varje ny nivå.
Jag tänkte att jag skulle se var hans smärtgräns ligger... men funderar faktiskt på att plocka ner honom helt. Magkänslan säger att jag inte vill överanvända honom.
Intressant nog är han väldigt ny så han har inga avkommor än, tycker det är lustigt när en spelare ändå väljer att använda honom till tio ston på raken.
Vad är det för hingst?![]()
Är du fortfarande kvar?Nu är jag
Jag måste lära mig det där auktionshuset, araber är ju helt omöjliga att sälja annars om en inte vill sälja till underpris.
... Och buke?Apropå det här så tycker jag det är lite tråkigt att det känns som att mycket av spelet pågår i kanaler utanför spelet. Typ discord och servrar där (eller vad man kallar det) och det här auktionshuset har jag absolut noll koll på. Stanna man bara i HR känns spelet stundtals ganska "tomt" och inaktivt.
Orsaken till det är ju att sökfunktionen är så dålig så folk orkar inte söka igenom. Jag tror dock att Challa kommer få sätta gränser för vad hon tar in på auktionshuset då det finns väldigt mycket av de där mer än mediokra hingstfölen även där. I nuläget har hon fixat en kanal för grade A breeders för att man lättare ska kunna hitta de bra hästarnaApropå det här så tycker jag det är lite tråkigt att det känns som att mycket av spelet pågår i kanaler utanför spelet. Typ discord och servrar där (eller vad man kallar det) och det här auktionshuset har jag absolut noll koll på. Stanna man bara i HR känns spelet stundtals ganska "tomt" och inaktivt.