Horsereality XV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
AlltsÄ jag har kikat in pÄ discord men hÀnger inte med. Lagom till att jag lyckats formulera ett kort svar pÄ engelska pÄ mobilen har de som skriver dÀr hunnit avverka fem andra Àmnen och definitivt slutat prata om det jag ville kommentera. :crazy:

Kan man kika pĂ„ auktionerna? Är det enklare Ă€n att lĂ€gga upp hĂ€star dĂ€r till salu? För jag förstod inte alls instruktionerna för det ni la ut hĂ€r.
Försöker du diskutera i Horse Reality chatten? DÀr Àr det sÄ mycket kackel sÄ man hinner inte tÀnka innan fyra Àmnen avhandlats. Jag hÄller till i ras chatt istÀllet. DÀr gÄr det betydligt lugnare till.
Om du skickar mig en lÀnk i spelet (Aleon) pÄ en hÀst du tÀnker sÀlja sÄ kan jag skicka tillbaka vad du ska skriva. Det kanske blir lite begripligare om du fÄr nÄgot du kan relatera till.

Mina tvÄ har kommit upp pÄ listings i Challa's nu i gÄr kvÀll, men min auktioneer har inte lagt ut nÄgon info alls i auktionskanalen pÄ den ena Ànnu...

Är det nĂ„n som har koll pĂ„ vilka foundationhĂ€ster som ger flaxen hos fĂ€rgade camarguer? Hittade en hingst som anges som flaxen, men han har ju inga egna avkommor, sĂ„ dĂ„ mĂ„ste de ju veta att bĂ„da hans förĂ€ldrar ger det...

https://www.horsereality.com/horses/1015526/tournesol
Jag hÄller lite löst pÄ att försöka lista ut det, men inte aktivt. 731 vet jag, men det har du ocksÄ upptÀckt iom ovanstÄende hÀst.
Resten Ă€r bara ”nĂ„gon av den eller den mĂ„ste vara” och sĂ„ har jag en bunte hĂ€star noterade :) nĂ„gon gĂ„ng kanske jag ger mig pĂ„ det pĂ„ riktigt, men inte nu.
Du kan testa frÄga i camargue-discorden, nÄgon borde veta mer dÀr

AlltsÄ folk Àr ju helt galna i auktionshuset! Jag har ett leverflaxat arabsto uppe (som jag medvetet sparat tills hon blev vuxen för att sÀlja, sÄ att hon skulle ge lite pengar). 12G, 642GP. Verkligen inget speciellt mer Àn vuxen leverflax sto. Buy out 15 000. Senaste budet 375 000.:eek: (Det verkar iofs bli det sista).
Jag troooor jag gjorde rÀtt val som inte pensionerade henne :D

AlltsÄ folk Àr ju helt galna i auktionshuset! Jag har ett leverflaxat arabsto uppe (som jag medvetet sparat tills hon blev vuxen för att sÀlja, sÄ att hon skulle ge lite pengar). 12G, 642GP. Verkligen inget speciellt mer Àn vuxen leverflax sto. Buy out 15 000. Senaste budet 375 000.:eek: (Det verkar iofs bli det sista).
Jag troooor jag gjorde rÀtt val som inte pensionerade henne :D
Jag sÄg henne. Har ju ett med rÀtt hög GP. Ska bli intressant att se vad hon gÄr för. Ska nog sÀtta ett rÀtt rejÀlt startbud pÄ den

• Gilla
Reactions: Laa
Mina tvÄ har kommit upp pÄ listings i Challa's nu i gÄr kvÀll, men min auktioneer har inte lagt ut nÄgon info alls i auktionskanalen pÄ den ena Ànnu...
Det verkar lite olika beroende pÄ auctioneer... TyvÀrr. En bekant via spelet bokar bara Ikula eftersom hen Àr "bÀst".

@Shaggy - somnade tidigt efter heldag pÄ Furuvik :laugh: Jag försöker hÄlla koll pÄ HR och skriver dÀr nÀr du ser ut att vara online!

Har ju förresten en ny vuxen hingst. https://www.horsereality.com/horses/1039703/hani-gp742-2451
GP742 2:4+5:1, en snygg guldig sak :)
IMG_20190730_110129.webp

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • LĂ„st
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka