Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nix! Herregud så fin! Duktig Erinyos! Hoppas du tänker åldra?
Funderar på om jag ska göra en kopia men den lär ju aldrig bli lika bra så kanske ska strunta i att bli besviken. Tittade lite på Hypnos. Den borde kanske kunna vara något även om det blir en aning tätt med Laurus i stamtavlan.
Får fundera nu blir det stallet

@Riru - när du är här vill jag hemskt gärna arrangera en dejt med Zerichini :)
@Riru får jag önska ett par dater för mina damer. En dam önskar besöka Silver Cream för att förhoppningsvis tillverka en feminin gräddbakelse och en dam önskar besöka Limarus återigen det där med feminin (även om hingsten hon fick kan vara intressant om han nu är rabicano)

Har nu läst ikapp, är någon av er här nu?

Hur ser det ut på Knabstrupper, har dom också problem med averege på gallop och canter eller har dom andra ställen där dom lätt får averege?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka