Horsereality XV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon Trakhener avlare som är intresserad av att ta över Adela? 12G, G+ på canter och har med hingst som har samma sak lämnat ett antal avkommor med den egenskapen. Jag avlar ju egentligen inte rasen utan har dem enbart som mycket litet sidoprojekt och hennes dotter är nu vuxen.
https://www.horsereality.com/horses/404810/adela
Jag tar henne gärna 😇 men kanske @igbest ska få första tjing? Har för mig att hen ville få in G+ canter och jag snodde ju sonen.

Jag tar henne gärna 😇 men kanske @igbest ska få första tjing? Har för mig att hen ville få in G+ canter och jag snodde ju sonen.
Tack :love: jag funderade först på att ta henne men jag funderar på att sälja bort alla mina trakehner förutom de bästa hingstarna och byta ras helt. Har tappat sugen lite just nu, inte för att spela men för trakehnerna..

Väldigt, väldigt snart.. :angel: (typ nu)
Funderar faktiskt på att vara så egoistisk att han antingen blir svindyr eller inte uppe för public stud :o
Jag har en jag vill hålla för mig själv så han är VÄLDIGT dyr för public. Jag la dock upp honom för att det ska vara lättare för Bukefolk att jämföra stonas siffror mot hans.

Tror jag fick min fullträff i hög GP trakhener hingst :nailbiting:
GP768, 1VG 3G+ 8G
Dressyr 277, hoppning 421 och eventing 397. Dvs snäppet bättre än både mamma och pappa i allt :D
Cartoon President
Näää, alltså du. Grattis! Vilken superfullträff! BTW. :angel: Min stofölsfullträff sedan imorse blev vuxen SÅ snabbt. Får hon kanske lov att träffa presidenten? :love: (Och namnet!:D)

Hur ser det ut på Knabstrupper, har dom också problem med averege på gallop och canter eller har dom andra ställen där dom lätt får averege?
Jag har sett ett helt gäng med G+ på canter. Osäker på gallop. Tror det finns för få generationer för att uttala sig om generella svagheter än så länge.

Mina har A på:
Gallop+posture
Walk (ploppade upp på en avkomma där ingen förälder hade)
Socks

Så väldigt utspritt baserat på de 23 knabbar jag har i stallet :) ca hälften foundationhästar från varierat ursprung o hälften deras avkommor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
69 194
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka