Horsereality XIII

Någon som vill ha ett PRE-sto när fölet flyttat ut? Kan fås ombetäckt innan.
Octava
Har sparat 5 avkommor efter henne vid det här laget och även om det tar emot att sälja borde jag verkligen :nailbiting:

Ingen fara :)
Ändrade förra inlägget men insåg att du kanske inte hann se det.
Såhär kommer tillägget:
Förresten, angående Aet på socks, tror jag det kommer både från farmor och morfar. HPA tenderar ge svag confo generellt och det kan leta sig in något A på bla socks där.

Ingen fara :)
Ändrade förra inlägget men insåg att du kanske inte hann se det.
Såhär kommer tillägget:
Förresten, angående Aet på socks, tror jag det kommer både från farmor och morfar. HPA tenderar ge svag confo generellt och det kan leta sig in något A på bla socks där.
Ja, jag var så glad att jag hittade ett sto utan några A:n men det ligger väl dolt bakom. Borde ju inte vara så svårt att avla bort visserligen men lättare med ett sto :)

EDIT: och så vill jag ju gärna ha med minst G+ på gallop ;)

Somnade kl16 igår pga migrän och vaknade vid 04 imorse och kunde inte somna om. Har suttit sedan dess och gått igenom alla eftersatta fölen från helgen och igår. Bara 6 kvar nu 😅 Ett helt gäng riktigt fina bla det här guldkornet:
Krause
Traksto med GP768, 89.3 för dressyr och 84 för hoppning. 1VG, inga An och G+ gallop. Kan det bli bättre? :bump::love:

Existerar följande arabhingst?

* Absolut inga A på confo
* G+/VG på Socks, gärna på gallop med. Har inget emot starkt där stoet är svagt i övrigt med :)
* RacingGP någonstans över 305-310
* TotalGP runt 680 och uppåt
* Gärna blingad i färg/tecken.
* Inte släkt med Soft Breeze

Jag har tittat lite men haft svårt att hitta.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka