Horsereality XIII

Inte en enda fuxKnabbehingst på stud med hyfsad confo och GP.

Jag har ett par fuxar men de är fortfarande föl, tänkte lägga upp dem för betäckning när de har åldern inne men saknar DP för att snabba på processen just nu. Den bästa av dem har 712 GP, 2VG och resten G, men det kanske inte kvalificerar som "hyfsat"?

Gud vad jag känner mig glad att jag inte införskaffat någon knabstrupper, de är alldeles för fina och det verkar alldeles för roligt att föda upp dem :o:laugh:

Jag vill fastna i träsket, men mitt träsk är redan fullt och jag lyckas inte rensa. :banghead:
Jag jorde så att jag tog mitt excelark. dolde namnen på hästarna och sedan tittade på deras grenGP. Alla som låg under ett visst värde markerade jag. Det blev betydligt svårare att vara sentimental när jag såg en 12G eller 1VG 11G häst markerad som dålig. Alla har inte flyttat eftersom jag väntar på fölungarna men de kommer att flytta antingen då fölen är födda eller då de är avvanda.

Jag jorde så att jag tog mitt excelark. dolde namnen på hästarna och sedan tittade på deras grenGP. Alla som låg under ett visst värde markerade jag. Det blev betydligt svårare att vara sentimental när jag såg en 12G eller 1VG 11G häst markerad som dålig. Alla har inte flyttat eftersom jag väntar på fölungarna men de kommer att flytta antingen då fölen är födda eller då de är avvanda.

Hmm, kanske borde försöka mig på det. Problemet ligger till största delen hos mina AT, har en massa extra pga rabicanojakten. Men kanske får ge mig på den eller bara chansa och behålla några få.

Hmm, kanske borde försöka mig på det. Problemet ligger till största delen hos mina AT, har en massa extra pga rabicanojakten. Men kanske får ge mig på den eller bara chansa och behålla några få.
Den ja. Jag gav ju upp den här och startade på NL. Att köra foundationbärarjakt på COM kändes omöjligt.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka