Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Riru
Vi kommer snart få slåss om de där foundationhästarna. Strax innan du köpte din nu så köpte jag också en hingst![]()
Nej 50. Det borde räcka rätt långt tycker jag men man är ju en hamster så.....Haha mig gör det inget om du haffar dom, behöver allt material jag/vi kan komma över och tillslut blir det ju platsbrist även på .nl
Är det 75 platser man kan ha innan man måste börja betala med DP?
Nej 50. Det borde räcka rätt långt tycker jag men man är ju en hamster så.....![]()
@Riru - när du är tillbaka på com-kontot skulle jag gärna ha släktträff med Aphodiini![]()
TackHar ändrat!
Albadeia är fin, jag har tre ston efter henne självJa jag fyllde upp de där platserna illa kvickt (och köpte ett par till). Hamnade på foundation as usual och fick med mig ytterligare ett Albadeia-föl hem...
För att veta att hon har dubbla anlag måste du kolla hennes föräldrar, antingen om de är testade, eller om de har synlig sabino. Om någon av dem är skimmel får du använda chrome-variantenJag har redan ställt den här frågan tidigare, men såklart missat att spara ner svaret och hittar inte i vilken tråd det var nu. Så ursäkta för upprepningen, men hoppas på att en snäll person kan hjälpa mig ännu en gång!
Hur kollar man om en vit häst är rabicano/sabino?
Jag köpte nämligen en welsh där mamman enligt taglinen är sab/sab, men utan att vara färgtestad. Allra minst är hon en carrier, men går det att kolla om hon har dubbelanlaget på något sätt?
Närmast är Amyr med 4VG (2G+) av mina. https://www.horsereality.com/horses/707124/amyr-rac319-end324Nån som har en AT-hingst med många VG (typ 5 eller fler) och GP över 710?
Yameen är i Syd-Amerika, tillsammans med Nadiyya och Shayma.
Ah, såg det nu... Funderar på hingst åt denna : https://www.horsereality.com/horses/566845/gorgonea-quartaYameen är i Syd-Amerika, tillsammans med Nadiyya och Shayma.
I Australien är det som @Riru säger Asya, Jalal och Saliha
Det jämnar kanske ut sig. Jag får typ bara ston från honom, tror jag har en hingst på gång nuMina avkommor efter bukes nya favvo-arabhingst (trots att han inte är buke-ägd) Florence är 3 små pojkar, 680GP 3VG9G, 674GP 5VG7G och 668GP 4VG8G.
NÅGON av dem hade ju kunnat varit ett sto, kan man ju tycka...men men, det är fyra till som föds de närmaste dagarna och när alla mina Diospyros-ungar har fötts (ehrm, räknade precis... det blir 29st...
) så ska en del av de damerna betäckas med Florence.
29!!! Var det så många. Du kan göra en till om du vill för att få det jämntMina avkommor efter bukes nya favvo-arabhingst (trots att han inte är buke-ägd) Florence är 3 små pojkar, 680GP 3VG9G, 674GP 5VG7G och 668GP 4VG8G.
NÅGON av dem hade ju kunnat varit ett sto, kan man ju tycka...men men, det är fyra till som föds de närmaste dagarna och när alla mina Diospyros-ungar har fötts (ehrm, räknade precis... det blir 29st...
) så ska en del av de damerna betäckas med Florence.