Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jameel eller Aaliyah i Nord-Amerika är bärare, så orkar du gräva i deras avkommelistor kanske du hittar något roligt?Ah, såg det nu... Funderar på hingst åt denna : https://www.horsereality.com/horses/566845/gorgonea-quarta
som jag köpte av @Riru och åldrade upp idag pga dåligt tålamod... Men vet inte vad jag ska betäcka med. Funderar på El Marees/Dziwa-hingsten men vet inte om det finns nåt roligare. Får kanske leta lite i avkommelistorna från foundationhästarna helt enkelt.
Vi kanske får byta med varandra om trenden håller sigDet jämnar kanske ut sig. Jag får typ bara ston från honom, tror jag har en hingst på gång nu
Antagligen, den hingst jag har på gång är inte från ett sto jag tror kan producera en avelshingst. Det lär dock visa sig snabbt eftersom han föds imorgonVi kanske får byta med varandra om trenden håller sig![]()
Menar du att det inte har märkts att jag knackat på lite allt som oftast?29!!! Var det så många. Du kan göra en till om du vill för att få det jämnt![]()
Han blir kvar ett par dagar till, så chansen finnsMenar du att det inte har märkts att jag knackat på lite allt som oftast?
Hade jag haft någon som var tom så...
Men sen är det ju inte säkert att alla behåller sin dräktighet (ja Pavulon, jag tänker på digtredje gången gillt var det ju *håller tummarna* ).
Är du kvar?@Trott kan man få testa med din Amir för hrc?![]()
Är du kvar?
Han är på hrcJapp!
Jameel eller Aaliyah i Nord-Amerika är bärare, så orkar du gräva i deras avkommelistor kanske du hittar något roligt?
Är du där?@Iamia är Mufaja sugen på en dejt en av mina damer?
Är dom?![]()
Then I’ll be back! Jag har ett sto jag grämt mig lite över att hon skulle missa deadlinenHan blir kvar ett par dagar till, så chansen finns. Vill ha 25 strån i frysen och det måste blivit något fel med nerräkningen på honom för jag har inte kunnat plocka på flera dagar.
En av dem är, men jag vet inte vem för jag har inte forskat vidare.Är dom?![]()
En av dem är, men jag vet inte vem för jag har inte forskat vidare.
(Det finns alltså en rabicano där ena anlaget måste komma från någon av dem)
Om någon vill/har möjlighet att ha en egen hingst så finns det en Jameel x Ulema hingst på foundation just nu
Edit : en länk
https://www.horsereality.com/horses/743548/foal-doe-743548