Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kom på att han kanske kan vara intressant om någon letar efter något annat än dressyrtraks. Någon som vill ha?Snygg. Synd att han är en han och inte bra nog att behålla
Tack så mycket!@Murray sorry fastnade I Grey's anatomy! Nu är han ute för hrc!
Har u knappt hunnit titta till pixelhästarna alls idag pga real life-hästrelaterade grejor och i morgon är det väl då man inte kan spela på hela dagen? Har redan abstinens tror jag
Det börjar vid 14Oj det hade jag redan glömt bort![]()
Har u knappt hunnit titta till pixelhästarna alls idag pga real life-hästrelaterade grejor och i morgon är det väl då man inte kan spela på hela dagen? Har redan abstinens tror jag
Det tar nog inte hela dagen. Om det blir som med den andra servern så runt 6h.Oj det hade jag redan glömt bort![]()
Letade mustanghingst häromdagen. @Mumfie har många fina. Några över 700 med 3 VG och nån strax under med 4.Någon som har hingsttips till mitt älsklingssto?
GP runt 700 och mååånga VG
https://www.horsereality.com/horses/430944/apple-pie
Note tomy self... Anmäl inte hästarna till confirmationshows innan dom fått mat och omvårdnad![]()
Nej de ska prova att bilderna de laddar upp nu och genetiken hos hästarna stämmer överensHade ju varit kul om dom kunde lägga in dom nya raserna samtidigt som det här flytten, för det var ju det enda som krävdes för att lägga till dom väl? Onödigt att vänta menar jag![]()