HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har u knappt hunnit titta till pixelhästarna alls idag pga real life-hästrelaterade grejor och i morgon är det väl då man inte kan spela på hela dagen? Har redan abstinens tror jag

Fast com-servern är ju något större än nl-servern, så det kan ju ta längre tid pga av det. Och om storleken spelar roll ( ;) ) så kan det ta rätt mycket längre tid...

Hade ju varit kul om dom kunde lägga in dom nya raserna samtidigt som det här flytten, för det var ju det enda som krävdes för att lägga till dom väl? Onödigt att vänta menar jag :angel:

Pensionerade just en av mina första hästar jag köpte i spelet. Känner mig helt sentimental. 😥
Och kanske lite spelberoende. 😳😆

Ny hingst som blev vuxen imorse. Jag har inte hunnit prova honom själv än men han finns till förfogande om någon annan vill prova :D

Screenshot_20190502_075439.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 140
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka