Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Önskemål på hingstar?Japp vill gärna ha stona!
Japp går bra nu om du är snabbPerfekt @Shaggy tackKom på, skulle jag kunna få en dejt med Laurus Nobilis också?
Önskemål på hingstar?![]()
Yes!Typ dom du använt för att få fölisarna du fick nu?du bakar såklart in avgiften i priset på stona.
Vill du så kan jag betäcka med en hingst som du vill ha. Säg bara till isfJag tar gärna stoet när fölet lämnatdet är ingen jättebrådska
![]()
Haha var ute och fodrade. Men nu här en längre stund!Fortfarande?![]()
Låter som verkliga annonser där folk vill ha en läromästare, 6-10 år, trafiksäker, lugn att sko/lasta/klippa, utan skador, för max 10 000Den som skrev till mig förut och ville köpa en häst, jag svarade och skrev att det enbart är de som ligger på marknaden som jag vill sälja samt ett antal föl som fortfarande går med mamma, så de kunde hon kika på om hon ville. Men nä nu skickade hon två meddelande om att det är mustanger hon vill ha (som det står på profilen att jag inte säljer), och det skulle vara ston med hög GP, många VG och att de varit DC många gånger..![]()
Du glömde att säljaren ska stå för besiktningen inkl röntgen, de ska ha kapacitet för vinst i minst MSV B, utrustning ska ingå och de ska komma på prov i minst 1 månad innan köpet går igenom.Låter som verkliga annonser där folk vill ha en läromästare, 6-10 år, trafiksäker, lugn att sko/lasta/klippa, utan skador, för max 10 000![]()
Jamen visst får du det. Den kostar 50.000 DPNu skickade hon ett till meddelande och ville köpa mitt jättefina gråvita föräldralösa mustangsto med 5VG och som varit DC 30 gånger. Nä, jag tror inte det![]()
Ägde ett förut men sålde till @Pandasmamma(https://www.horsereality.com/horses/254637/constance-spry).
Vet inte om hen vill skiljas från den dock.
Wowowow!
Lyckan när man får en roan-tös med 7 VG! Jag vet att mamma häst kommer från en bukare, men jag minns inte vem... Men tack så otroligt för henne!
https://www.horsereality.com/horses/726145/