HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åldrade oldie-hingsten från imorse :angel:
Moomin
Kolla skimmelfärgen :love:
29062

Den som skrev till mig förut och ville köpa en häst, jag svarade och skrev att det enbart är de som ligger på marknaden som jag vill sälja samt ett antal föl som fortfarande går med mamma, så de kunde hon kika på om hon ville. Men nä nu skickade hon två meddelande om att det är mustanger hon vill ha (som det står på profilen att jag inte säljer), och det skulle vara ston med hög GP, många VG och att de varit DC många gånger.. :D

Den som skrev till mig förut och ville köpa en häst, jag svarade och skrev att det enbart är de som ligger på marknaden som jag vill sälja samt ett antal föl som fortfarande går med mamma, så de kunde hon kika på om hon ville. Men nä nu skickade hon två meddelande om att det är mustanger hon vill ha (som det står på profilen att jag inte säljer), och det skulle vara ston med hög GP, många VG och att de varit DC många gånger.. :D
Låter som verkliga annonser där folk vill ha en läromästare, 6-10 år, trafiksäker, lugn att sko/lasta/klippa, utan skador, för max 10 000 😅

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 141
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka