@Elin_B Är du fortfarande intresserad av den här hopp-killen. Han flyttade just ut från mamma. https://www.horsereality.com/horses/692129/chromagrion-s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja!!@Elin_B Är du fortfarande intresserad av den här hopp-killen. Han flyttade just ut från mamma. https://www.horsereality.com/horses/692129/chromagrion-s
Hojta när du vill träffa Echo!Ja!!
Har även en dam som önskar träffa Echo när det passar ☺
Nu?Hojta när du vill träffa Echo!![]()
Vaknade till 12(!) nya föl imorseTänkte att med de oddsen borde ju nååågon av dem haft lite tur med RNG men alltså, jisses vad fina några av dem är
Ondine traksto med GP762, 92-92-89 för dressyr, 83 för hoppning och 80 för fälttävlan. Fick dessutom 1VG trots att båda föräldrarna bara har 12G. Snacka om fullträff
Moomin oldie-pojke med GP709 (bättre än båda föräldrarna). 79.7 för dressyr och 76.8 för hoppning samt 3VG.
Módeidur islandsflicka med GP617 (förbättring av båda föräldrarna) 7VG och D Z SW1
Yamah AT-sto efter @Trott s hingst GP690 (tangerar pappa) och 6VG.
Mammorna till de två sista ska nu säljas när fölen är avvanda men kan fås betäckta nu.
Faxadis skimmel men Z SW1/SW1 GP612 5VG, kommer från samma linje som tex @inverterad Sokka-linje (@Mumfie vet att du trappar ner, men vi pratade om denna förut)
Yamasce AT GP 680 6VG, DC
@Shaggy Finns det möjlighet till dejt hos Diospyros? Hade tänkt honom senare i aveln av den sto-linjen men kanske ska pröva en sista gång ändå![]()
Ooops. Nu kanske?Nu? ☺
My goodness.Vaknade till 12(!) nya föl imorseTänkte att med de oddsen borde ju nååågon av dem haft lite tur med RNG men alltså, jisses vad fina några av dem är
Ondine traksto med GP762, 92-92-89 för dressyr, 83 för hoppning och 80 för fälttävlan. Fick dessutom 1VG trots att båda föräldrarna bara har 12G. Snacka om fullträff
Moomin oldie-pojke med GP709 (bättre än båda föräldrarna). 79.7 för dressyr och 76.8 för hoppning samt 3VG.
Módeidur islandsflicka med GP617 (förbättring av båda föräldrarna) 7VG och D Z SW1
Yamah AT-sto efter @Trott s hingst GP690 (tangerar pappa) och 6VG.
Mammorna till de två sista ska nu säljas när fölen är avvanda men kan fås betäckta nu.
Faxadis skimmel men Z SW1/SW1 GP612 5VG, kommer från samma linje som tex @inverterad Sokka-linje (@Mumfie vet att du trappar ner, men vi pratade om denna förut)
Yamasce AT GP 680 6VG, DC
@Shaggy Finns det möjlighet till dejt hos Diospyros? Hade tänkt honom senare i aveln av den sto-linjen men kanske ska pröva en sista gång ändå![]()
Eller nu?Ooops. Nu kanske?
Oof! Tror jag betalade 350 eller nåt sånt. Ägaren har uttryckt frustration över inavel och därför höjt men visste inte att det var så mycket! Trist eftersom hen har flera fina. Vem använde du? Måste ju betäcka om mamma..My goodness.Jag kollade just på Numero Uno till ett av mina ston, men 700DP avskräckte lite... Så det blev en annan hingst. Kanske var synd.
![]()
Ja! NU!Eller nu?![]()
Ja, 350 var det förra gången jag kollade, men då hade jag inget passande sto.Oof! Tror jag betalade 350 eller nåt sånt. Ägaren har uttryckt frustration över inavel och därför höjt men visste inte att det var så mycket! Trist eftersom hen har flera fina. Vem använde du? Måste ju betäcka om mamma..
Nästan synd att jag inte fick en hingst![]()
Jag fortsätter få skitföl efter Mad Hatter... Ni vet den där underbara känslan när man vaknar upp och ser att 83 + 89 har blivit 77...Men men, det var ett sto och kassa siffran var på balance och hon har faktiskt helt okej hoppsiffror, hur nu det gick till.
Men Malte levererar i alla fall, @IamiaSka jag gnälla på nåt så är det väl att agility blev lägre än båda föräldrarnas, och att inga VG:n ärvdes ned från nån förälder, men med 86, 91, 90 i dressyr och flertalet G+ så tänker jag inte gnälla så mycket.
https://www.horsereality.com/horses/724126/foal-doe-724126
Givetvis@Shaggy Finns det möjlighet till dejt hos Diospyros? Hade tänkt honom senare i aveln av den sto-linjen men kanske ska pröva en sista gång ändå![]()
Ja, mycket duktig Malte!Duktig Malte!
![]()