HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
”Känner” någon i la familia HR-nicket kladdkaka?
@Hoarfrost jag tar mig långsamt framåt i Cr-projektet. Ovan nämnda kladdkaka har minst en (kan ha varit fler) gul hingst med 580-590GP och 3VG9G. Bara DP dock (inte speciellt mycket, men ändå).

Vaknade till 12(!) nya föl imorse :nailbiting: Tänkte att med de oddsen borde ju nååågon av dem haft lite tur med RNG men alltså, jisses vad fina några av dem är :love:

Ondine traksto med GP762, 92-92-89 för dressyr, 83 för hoppning och 80 för fälttävlan. Fick dessutom 1VG trots att båda föräldrarna bara har 12G. Snacka om fullträff :eek::cry::love:

Moomin oldie-pojke med GP709 (bättre än båda föräldrarna). 79.7 för dressyr och 76.8 för hoppning samt 3VG. :love:

Módeidur islandsflicka med GP617 (förbättring av båda föräldrarna) 7VG och D Z SW1 :love:

Yamah AT-sto efter @Trott s hingst GP690 (tangerar pappa) och 6VG. :love:

Mammorna till de två sista ska nu säljas när fölen är avvanda men kan fås betäckta nu.
Faxadis skimmel men Z SW1/SW1 GP612 5VG, kommer från samma linje som tex @inverterad Sokka-linje (@Mumfie vet att du trappar ner, men vi pratade om denna förut :D)
Yamasce AT GP 680 6VG, DC

@Shaggy Finns det möjlighet till dejt hos Diospyros? Hade tänkt honom senare i aveln av den sto-linjen men kanske ska pröva en sista gång ändå :)

Vaknade till 12(!) nya föl imorse :nailbiting: Tänkte att med de oddsen borde ju nååågon av dem haft lite tur med RNG men alltså, jisses vad fina några av dem är :love:

Ondine traksto med GP762, 92-92-89 för dressyr, 83 för hoppning och 80 för fälttävlan. Fick dessutom 1VG trots att båda föräldrarna bara har 12G. Snacka om fullträff :eek::cry::love:

Moomin oldie-pojke med GP709 (bättre än båda föräldrarna). 79.7 för dressyr och 76.8 för hoppning samt 3VG. :love:

Módeidur islandsflicka med GP617 (förbättring av båda föräldrarna) 7VG och D Z SW1 :love:

Mammorna till de två sista ska nu säljas när fölen är avvanda men kan fås betäckta nu.
Faxadis skimmel men Z SW1/SW1 GP612 5VG, kommer från samma linje som tex @inverterad Sokka-linje (@Mumfie vet att du trappar ner, men vi pratade om denna förut :D)

@Shaggy Finns det möjlighet till dejt hos Diospyros? Hade tänkt honom senare i aveln av den sto-linjen men kanske ska pröva en sista gång ändå :)

Kan vara intresserad av AT-märren. :)

My goodness. :love: Jag kollade just på Numero Uno till ett av mina ston, men 700DP avskräckte lite... Så det blev en annan hingst. Kanske var synd. :rofl:

My goodness. :love: Jag kollade just på Numero Uno till ett av mina ston, men 700DP avskräckte lite... Så det blev en annan hingst. Kanske var synd. :rofl:
Oof! Tror jag betalade 350 eller nåt sånt. Ägaren har uttryckt frustration över inavel och därför höjt men visste inte att det var så mycket! Trist eftersom hen har flera fina. Vem använde du? Måste ju betäcka om mamma..
Nästan synd att jag inte fick en hingst :p

Oof! Tror jag betalade 350 eller nåt sånt. Ägaren har uttryckt frustration över inavel och därför höjt men visste inte att det var så mycket! Trist eftersom hen har flera fina. Vem använde du? Måste ju betäcka om mamma..
Nästan synd att jag inte fick en hingst :p
Ja, 350 var det förra gången jag kollade, men då hade jag inget passande sto. :cautious: Ja, det är verkligen synd att du inte fick en hingst... Den hade jag kunnat använda till rätt mycket. :p

Jag bestämde mig för att billigt är bra och att totalGP inte är såååå viktigt. Så jag tog min egna Rhodothemis. :D

• Haha
Reactions: Laa
Jag fortsätter få skitföl efter Mad Hatter... Ni vet den där underbara känslan när man vaknar upp och ser att 83 + 89 har blivit 77... :rofl: Men men, det var ett sto och kassa siffran var på balance och hon har faktiskt helt okej hoppsiffror, hur nu det gick till.

Men Malte levererar i alla fall, @Iamia :D Ska jag gnälla på nåt så är det väl att agility blev lägre än båda föräldrarnas, och att inga VG:n ärvdes ned från nån förälder, men med 86, 91, 90 i dressyr och flertalet G+ så tänker jag inte gnälla så mycket. :D https://www.horsereality.com/horses/724126/foal-doe-724126

Jag fortsätter få skitföl efter Mad Hatter... Ni vet den där underbara känslan när man vaknar upp och ser att 83 + 89 har blivit 77... :rofl: Men men, det var ett sto och kassa siffran var på balance och hon har faktiskt helt okej hoppsiffror, hur nu det gick till.

Men Malte levererar i alla fall, @Iamia :D Ska jag gnälla på nåt så är det väl att agility blev lägre än båda föräldrarnas, och att inga VG:n ärvdes ned från nån förälder, men med 86, 91, 90 i dressyr och flertalet G+ så tänker jag inte gnälla så mycket. :Dhttps://www.horsereality.com/horses/724126/foal-doe-724126
:up: Duktig Malte! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka