Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har det sagts något mer om rabicano på AT i discorden?
Haha men gud!Kollade nu men nä, inget nytt. Bara att jag hade haft hutlösa priset på 900DP på Mango sist jag hade dem ute på stud, eh nej?Han kostade 20 DP och Aphodiini 150.
Jag tänker snarare att hon är öppen för förslag och det du har att erbjuda för max 10 000 kan vara intressant?Jag fick precis det här meddelandet..
Visa bifogad fil 29022
Jag har ju bara 88 hästar så det borde ju inte vara så svårt för mig att gissa vilken hon menar![]()
Jag tänker snarare att hon är öppen för förslag och det du har att erbjuda för max 10 000 kan vara intressant?
Jag är rätt sugen på att sno titeln högsta GP ..Ja, 350 var det förra gången jag kollade, men då hade jag inget passande sto.Ja, det är verkligen synd att du inte fick en hingst... Den hade jag kunnat använda till rätt mycket.
Jag bestämde mig för att billigt är bra och att totalGP inte är såååå viktigt. Så jag tog min egna Rhodothemis.![]()
My goodness.Jag kollade just på Numero Uno till ett av mina ston, men 700DP avskräckte lite... Så det blev en annan hingst. Kanske var synd.
![]()
Trakehnerhingst med 765 i GP.Oj, vad är det för superhingst? #nyfiken
Fast du har ju hingstar med bättre dressyrsiffror än vad han har, så egentligen finns ju inget syfte om du inte avlar mot hoppning?My goodness.Jag kollade just på Numero Uno till ett av mina ston, men 700DP avskräckte lite... Så det blev en annan hingst. Kanske var synd.
![]()
Jo, att allmänt få upp totala GPt bara på kul.Trakehnerhingst med 765 i GP.
https://www.horsereality.com/horses/618534/*ꜩ-Numero-Uno-80818
Fast du har ju hingstar med bättre dressyrsiffror än vad han har, så egentligen finns ju inget syfte om du inte avlar mot hoppning?
Haha okejdå.Jo, att allmänt få upp totala GPt bara på kul.![]()
Tyvärr, bara ston efter Asdon. Har inte fått in tillräckligt med dp för att åldra stofölet efter AphodiiniNågon som har vuxna ston efter Aphodiini som ni vill bli av med? Skulle behöva ett par stycken att inavla fram fler rabicanoston att testa hingstar med![]()
Någon som vill ha tävlings/avelshästar? Oldenburgston. Köpte dom av @Murray då jag tänkte försöka få igång aveln där men jag orkar inteDom står bara tomma så tänkte det är bättre att lämna vidare till någon annan som har intresset för Oldenburg.
mb-amber-dancer
mb-serenity
Jag har bara ett som föddes igår. Resten har jag skickat på spa för att kolla in när de växer uppNågon som har vuxna ston efter Aphodiini som ni vill bli av med? Skulle behöva ett par stycken att inavla fram fler rabicanoston att testa hingstar med![]()
Någon som vill ha tävlings/avelshästar? Oldenburgston. Köpte dom av @Murray då jag tänkte försöka få igång aveln där men jag orkar inteDom står bara tomma så tänkte det är bättre att lämna vidare till någon annan som har intresset för Oldenburg.
mb-amber-dancer
mb-serenity
Tyvärr, bara ston efter Asdon. Har inte fått in tillräckligt med dp för att åldra stofölet efter Aphodiini![]()
Jag har bara ett som föddes igår. Resten har jag skickat på spa för att kolla in när de växer upp
Har också DP-brist tyvärr...