HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Med just henne tro jag att jag vill satsa på dressyren först. Han skulle däremot kunna passa bra på en dam som blir vuxen snart.
Jag förstår det. Vill du testa på den andra så är det bara du hör av dig. Jag kommer sälja/pensionera honom relativt snart då jag ska behålla en hingstunge e honom men tänkte spara lite i frysen först

Länk till min Aurum med 405: https://www.horsereality.com/horses/519629/aurum
Han har 83 i acc och 70 i sprint, dock snäppet lägre än din på övriga punkter. Men vill du avla mot hoppning skulle jag rekommendera att använda en hingst med högre på just de två punkterna, annars är det ju lika bra att avla mot dressyr på ett sånt sto.
Jag skulle gärna vilja använda honpm på två av mina ston igen om det går för sig?

Idag blev mitt sista sparade hingstföl vuxen och min armé är för närvarande klar. Dem är alldeles för många, men vad gör det :D

Screenshot_20190417_072132_com.android.chrome.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka