HorseReality XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ett arabhingstföl till salu. 7VG resten G, men GP är bara 633. Hade startbud på 45000. Någon bjöd just det, och auktionen går ut om 25 min. Hade ni varit nöjda med det? (Ha ha! Känner att jag har noll koll... :rofl:)
Edit: Här är han: https://www.horsereality.com/horses/610733/najam-albahr-dc-s
Jättesvårt att säga. Kan vara bra men samtidigt så har han bara 3G-. Det som retar mig med sådant där är att den där spelaren definitivt har råd att bjuda mer.
Jag skulle nog gå på ifall jag ville sälja eller om jag lika gärna kan pensionera. För mig skulle det nog bero på dagsformen.

Jättesvårt att säga. Kan vara bra men samtidigt så har han bara 3G-. Det som retar mig med sådant där är att den där spelaren definitivt har råd att bjuda mer.
Jag skulle nog gå på ifall jag ville sälja eller om jag lika gärna kan pensionera. För mig skulle det nog bero på dagsformen.
Tack! :) Ja, alltså, jag säljer ju av en anledning tänker jag, så jag kommer att släppa honom för det priset. Pensionera känns ju ändå synd. Men jag blev så osäker när jag fick budet. Känns på något sätt ganska billigt, men jag har kanske lite skev prisuppfattning efter alla mina totalgalna hästköp. :rofl:

Tack! :) Ja, alltså, jag säljer ju av en anledning tänker jag, så jag kommer att släppa honom för det priset. Pensionera känns ju ändå synd. Men jag blev så osäker när jag fick budet. Känns på något sätt ganska billigt, men jag har kanske lite skev prisuppfattning efter alla mina totalgalna hästköp. :rofl:
Som typ Malte för 4000? :angel:

Jag har börjat gå igenom mina allra första hästar nu, och inatt sålde jag en av de första welshhingstarna jag köpte på foundation :cry: Högst medelmåttig och har knappt använt honom i avel, men det är liksom piss ändå :crazy:

Jag har börjat gå igenom mina allra första hästar nu, och inatt sålde jag en av de första welshhingstarna jag köpte på foundation :cry: Högst medelmåttig och har knappt använt honom i avel, men det är liksom piss ändå :crazy:
Ha ha! Visst är det lite knäppt hur man kan bli så fäst vid pixelhästarna...? :o

Varför får jag aldrig tummen ur och säljer Ganndul? När ungen e. Jasper var född vilken jag sålde till @Riru så skulle jag sälja henne. Nu har jag tagit två föl till och betäckte om igår igen, den här gången med en Afrikansk hingst som är lite lagom halvtaskig. Vad fan har det flugit i mig?

Varför får jag aldrig tummen ur och säljer Ganndul? När ungen e. Jasper var född vilken jag sålde till @Riru så skulle jag sälja henne. Nu har jag tagit två föl till och betäckte om igår igen, den här gången med en Afrikansk hingst som är lite lagom halvtaskig. Vad fan har det flugit i mig?

Hon är ju jättefin, och har sydamerikansk stam, kanske är rabicanobärare? :D

https://www.horsereality.com/horses/569240/murgab-a (315 rac, GP717) eller https://www.horsereality.com/horses/526589/mexter (316 rac, GP719) hade nog jag använt till dom stona :) men jag är ingen expert :p

Om jag får vara besvärlig så provar jag gärna båda om vi lyckas vara inne samtidigt. :)

Den här carrizo har Chavela och Kevina i sista led, så kanske inte funkar för dig? Min andra hade Macarena i andra led så det blir möjligtvis för tätt.

Carrizo skulle jag ju haft koll på, har ju använt honom tidigare om jag inte minns fel. Han blir nog perfekt till Leto, tack!

Hon är ju jättefin, och har sydamerikansk stam, kanske är rabicanobärare? :D
Jo men då borde jag ju ha det i min flock redan så jag borde ju sälja
fast hon är vacker att titta på :love: (och inte asiat och kanske rabicanobärare ..och har alldeles för dålig GP och exteriör) :arghh:

Alltså vad i helsike... Sto med 12 G betäckt med hingst med 5 VG och 7 G och fölet får 10 G och 2 A? O_o Då hjälper det inte ens att det är ett sto med 89 i strength :rofl: (som tur var var övriga dressyrstats inte på samma nivå). Måste ju verkligen vara sämsta möjliga utfall confo-mässigt, i princip.

Alltså vad i helsike... Sto med 12 G betäckt med hingst med 5 VG och 7 G och fölet får 10 G och 2 A? O_o Då hjälper det inte ens att det är ett sto med 89 i strength :rofl: (som tur var var övriga dressyrstats inte på samma nivå). Måste ju verkligen vara sämsta möjliga utfall confo-mässigt, i princip.
Oj :rofl: Då kan det bara bli bättre! :rofl::rofl:

Om du inte har riktigt gott om pengar så strunta i foundation. Det är ett mycket dyrt sätt att köpa häst på. Berätta vad du är ute efter så kan vi säkert slänga på dig en hel hög bra hästar för struntsummor

Ja, det verkar dyrt att göra det enligt Bukefolkets sätt, det har jag inte råd med ännu.

Ja, det verkar dyrt att göra det enligt Bukefolkets sätt, det har jag inte råd med ännu.
Det är dyrt hur man än gör... Man kan ha stenkoll på texten och veta vilken stam man vill ha/som brukar bli bra, men de allra flesta föl är ändå stolpskott. Dessutom måste ju det där fölet med bra text och/eller rätt stam finnas där på foundation när man tittar = ganska osannolikt om man nu inte köper skräpföl för att få upp nya. Som sagt säg vad du letar efter så kanske någon här har nåt bra att sälja! :)

Pust! Trodde det var någon av mina hingstar som gjort bort sig, men det var det ju inte som tur var... :p Men vilken jädrarns otur... :cautious:

någon som vill ha min Sweetie? Mustangsto, EEaaRN, 2VG10G, GP641 och två avkommor från Proven. Hon är en av de där hästarna som jag tycker om alldeles för mycket utan egentlig anledning :o

Hem före pris eller vad det brukar heta i annonserna :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 885
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 151
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna... 101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka