@Shaggy och andra som är nyfikna, här är ALLA meningarna på breeders advice!
Visa bifogad fil 28260
(Fortsätter i nästa inlägg)
Var hittade du dom där listorna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Shaggy och andra som är nyfikna, här är ALLA meningarna på breeders advice!
Visa bifogad fil 28260
(Fortsätter i nästa inlägg)
Så, är det nya meningar?Sorry @Shaggy och alla andra, jag tog skärmdump på fel ställe, hade råkat klickat in mig på Araber tydligen (fanns en för varje ras) men här är den rätta (general)
Visa bifogad fil 28263
Eh? Nä, det var nog inte jag tror jag...@Iamia Var det du som hade Filiat (?) eller minns jag fel? Om så är fallet sålde du eller pensionerades han?
Är du där nu?Alltså, det här är inte ens roligt
Får ÄNTLIGEN mitt första föl med G+ på både Canter och Gallop, dessutom sto! Ett par VG, inga A! Så har hon en GP på 643, från föräldrar som är 660+, vafan.Hon kunde väl i alla fall haft the decency att få pappas CR, men nä inte det heller.
Vet inte ens vad jag ska göra av henne. Har vanligen nolltolerans för föl med GP under 650, och även de med GP under 660 har rätt höga krav på sig för att få vara kvar.
@Iamia
Två av betäckningarna med macro failade, kan man få göra om dem?![]()
Hade för mig det, undrar vem det var då. Får leta igenom mina avkommor han fanns typ i förrgår men jag vet inte hur jag hittade honom då.Eh? Nä, det var nog inte jag tror jag...
Okej, vad är era bästa tips om man vill försöka fynda på foundation? Måste man ha stenkoll på olika stammar osv eller finns det andra knep, annat än att kolla på texten och försöka gissa sig till antal VG och G?
Okej, vad är era bästa tips om man vill försöka fynda på foundation? Måste man ha stenkoll på olika stammar osv eller finns det andra knep, annat än att kolla på texten och försöka gissa sig till antal VG och G?
Har just nu 40+ hästar över, så behöver egentligen lägga en massa tid på att rensa. Men det lär jag inte hinna innan GoT-säsongen är över, så istället planerar jag betäckningar. Har ett helt gäng AT-ston som står tomma just nu, så tips på hingstar med bra racing siffor mottages tacksamt. Och hur står det till med rabicano-jakten, @Riru? Nåt blod som är bra att få in från andra världsdelar för att testa mot i nästa generation?
Mina har 315-319 på race (5 st i det spannet) och GP 717-743. Ifall nån av dom kan passa. Bukepris såklartHar just nu 40+ hästar över, så behöver egentligen lägga en massa tid på att rensa. Men det lär jag inte hinna innan GoT-säsongen är över, så istället planerar jag betäckningar. Har ett helt gäng AT-ston som står tomma just nu, så tips på hingstar med bra racing siffor mottages tacksamt. Och hur står det till med rabicano-jakten, @Riru? Nåt blod som är bra att få in från andra världsdelar för att testa mot i nästa generation?
Om du inte har riktigt gott om pengar så strunta i foundation. Det är ett mycket dyrt sätt att köpa häst på. Berätta vad du är ute efter så kan vi säkert slänga på dig en hel hög bra hästar för struntsummorOkej, vad är era bästa tips om man vill försöka fynda på foundation? Måste man ha stenkoll på olika stammar osv eller finns det andra knep, annat än att kolla på texten och försöka gissa sig till antal VG och G?
Mina har 315-319 på race (5 st i det spannet) och GP 717-743. Ifall nån av dom kan passa. Bukepris såklart![]()
Ja, precis, håller på o köper upp mig på boxplatser eftersom jag tydligen inte kan rensa, men av någon anledning kan jag bara köpa en box i taget, sen måste jag göra något annat innan jag kan köpa nästa...@Santoxen var det som var intresserad av islandsstoet på 616![]()
JobbigtJa, precis, håller på o köper upp mig på boxplatser eftersom jag tydligen inte kan rensa, men av någon anledning kan jag bara köpa en box i taget, sen måste jag göra något annat innan jag kan köpa nästa...![]()
Det blir bra! Vill du ha betalt i DP ist? Jag kan betäcka med Sudri för säg 250 DP o så lägger du ut stoet för 1 HRC?Jobbigt
Jag kan lägga henne på 7 dagars trade till dig om du vill så tar du när hinner? Funkar det? Vad är ok pris för dig?![]()