Horsemanship lekar/hinder

Sv: Horsemanship lekar/hinder

Ja det låter som trail...
Någon skrev om begreppet hästagility, så söktevidare på detta och hittade faktiskt en hel del hinder!

Klart det finns sk hinder i agility.
Däremot är det inte synonymt med horsemanship

Varför kan man inte bara svara på den enkla frågan som TS hade? Varför måste det finnas personer som måste påpeka alla stavfel, ord eller liknande. En del eller faktiskt rätt många som är medlemmar här tror att dom kan och vet ALLT och ingen annan har rätt. Förstår dom som inte vågar fråga om hjälp på den här sidan... man får ju bara skit

För att dessa personer så gärna vill ta del av denna tråd, men eftersom de ej kan bidra med några idéer inte kommer på något annat att tillägga än den upprepade kommentaren "ej NH" ;)

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 244
Senast: anyberg
·
Hästhantering Någon som har några idéer om hur man kan "leka med sitt föl? Har en hingst född i sommar som jag vardagligen hanterar, dels för att...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
10 004
Träning Var på NH-kurs i söndags eftersom klubben anordnar kurser i säker hästhantering under våren. Jag har alltid varit nyfiken på NH och...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 669
L
Träning Suck. Kommer min ridning någonsin bli så när som okomplicerad? Det känns som att min häst aldrig kommer att ändra sig vid ridningen. O...
2
Svar
23
· Visningar
2 265
Senast: bubbel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar