Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om någon av er får fram ett bra gult oldie föl som ni vill sälja, så står jag först i kön
Jag har nog ändå inte rådSka komma ihåg detta, hittills är jag inte riktigt på nivån med att sälja bra gula oldieföl än.
Ska komma ihåg detta, hittills är jag inte riktigt på nivån med att sälja bra gula oldieföl än.
Hmmm... Jag skulle behöva låna ett bra stos mage för att få en hingst efter min bästa mustanghingst. Mina är inte tillräckligt bra.
Men vad tror ni skulle vara ett rimligt pris för det? Man tar ju upp en hel del tid som inte går till annan avel..
Hmmm... Jag skulle behöva låna ett bra stos mage för att få en hingst efter min bästa mustanghingst. Mina är inte tillräckligt bra.
Men vad tror ni skulle vara ett rimligt pris för det? Man tar ju upp en hel del tid som inte går till annan avel..
Skriver under på detta
Mitt bästa gula föl hittills har 1 VG (posture) och resten G. Det är ett sto, så hon stannar. Sen har jag två gula hingstföl med bara G. De är inte släkt, så de stannar nog också. Stofölet är jag lite fundersam över, dock. Hon har fått en 1st premium, men resten blir bara 2nd. Vissa med 10G 2A fick Star direkt. Men men... Eftersom hon varit över 80 en gång, borde det ju kunna hända 2 ggr till
@inverterad jag håller dem åt dig
Ungefär hur långt bort är boxplatserna?
Hm. Samlar du XP?I did a thing..
Visa bifogad fil 22849
Hade visst väldigt många på pensionatet. Inte längre. Faktiskt ingen. Men de ska tillbaka. Snart Typ imorgon. De flesta. Jag lovar.
Ja vad är bra? Jag har ett sto med 689 gp, 2 vg, 9 g och 1 a. Jag ska inte ha några mustanger kvar så henne skänker jag bort.Hmmm... Jag skulle behöva låna ett bra stos mage för att få en hingst efter min bästa mustanghingst. Mina är inte tillräckligt bra.
Ingen aning om vad man får betala för det... Men jag har betäcka några av mina ston med honom, om det är Elvis du menar? De är inte superbra, men jag kan hojta om det kommer ut nåt bra som du kanske kan vara intresserad av?
Elvis är det ja Han är 690gp 3vg9g så jag skulle vilja ha en minst lika bra hingst efter honom men då behöver ju stoet vara minst lika bra och inte något syskon.Aha är det Elvis vi pratar om? Tänkte använda honom idag men han var såklart halvsläkt med mitt sto så jag måste invänta nästa.. Har sparat en flik med honom för att inte glömma
Jag nämnde siffrorna i svaret ovan här och även om ditt sto är sött och dessutom 5Vg Så är GP siffran för låg tyvärr, tack iallafall.Vad räknar du som bra? Jag har (förhoppningsvis) ett helsyskon till Coffee and Cream på bakning.
Hon är ingen superstjärna på något sätt men jag är väldigt förtjust i henne
https://www.horsereality.com/horses/104118/MBs-Milk-and-Cream-
Blir det en hingst ska någon av helsyskonen säljas.
Länka? Jag blev intresseradJa vad är bra? Jag har ett sto med 689 gp, 2 vg, 9 g och 1 a. Jag ska inte ha några mustanger kvar så henne skänker jag bort.
https://www.horsereality.com/horses/169703/last-chanceLänka? Jag blev intresserad
Pst, ifall du missade det. Hon har "bara" 1 VG nu.