P
prallan
Svensk-japansk skräck kan bli GHS-publikens nya favorit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Din post fick mig först nu att fatta att det inte var det som stårSvensk-japansk skräck kan bli GHS-publikens nya favorit
Jag läste bo-ka-mee-raJag skulle köpa biljett på bokamera,se
men läste det högt för en kompis som BO Kamera,se
Med betoning på sista Aet till på köpet.
* Jenny *
"Varför är köttbenen så ofta räfflade?" Spelar ingen roll hur ofta jag ser rubriken, jag läser alltid köttben och inte körbetten.
"Varför är köttbenen så ofta räfflade?" Spelar ingen roll hur ofta jag ser rubriken, jag läser alltid köttben och inte körbetten.
Jag också!
Jag också!
Me three...
Ser precis samma! Varje gång...Skönt att veta att man inte är ensam om att ha läst köttben. Trodde det berodde på att jag var hungrig...
När vi är tillräckligt många som läst det så kan vi kontatera att det ÄR vad det faktiskt står."Varför är köttbenen så ofta räfflade?" Spelar ingen roll hur ofta jag ser rubriken, jag läser alltid köttben och inte körbetten.
Ja! Varför är köttbenen man ger till hundar räfflade?När vi är tillräckligt många som läst det så kan vi kontatera att det ÄR vad det faktiskt står.
För visst ligger tråden under hund?