Hopptränare i och runt Växjö

Status
Stängd för vidare inlägg.

Jeps

Trådstartare
Ska snart (om två veckor) flytta ner till Växjö. Vad finns det för tränare där omkring? Jag vill helst träna regelbundet för någon. Så nu vill jag bli bombad med förslag. Gärna tips om hur anläggningarna är där de håller till.

Sv: Hopptränare i och runt Växjö

Ted Nätterqvist Växjö ridklubb
Hans-Olof Ottosson Växjö ortensfältrittklubb

Tack. Vet du hur det är med platser? Är det svårt att komma med. Ted är kanske inte riktigt "min kopp med te", men ska kolla upp den andra.

Sorry men det här är för nära annons/efterlysning + att tråden inspirerar diskussion om namngivna tränare så den får tyvärr inte leva vidare.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Hej vänner! Om en dryg vecka ska jag åka på kurs några dagar på en skola som ligger mellan Falun-borlänge. Jag tänkte att jag dagarna...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 582
Senast: lingonben
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 551
Senast: Raderad medlem 149793
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 227
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka