En fd kollegas dotter tog hundens tandkräm på sin egen tandborste och upptäckte det inte förrän hon kände smakenIdominsalva på tandborsten, ingen hit![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En fd kollegas dotter tog hundens tandkräm på sin egen tandborste och upptäckte det inte förrän hon kände smakenIdominsalva på tandborsten, ingen hit![]()
Det kan iofs vara skönt med kallt toapapper, iallafall sommartid.En morgon när jag nyvaket öppnade kylskåpet stod där en rulle toalettpapper.![]()
Åh sådär gör jag hela tiden!Jag har i trötthet satt in händerna under vattenkranen hemma och frenetiskt viftat med händerna för att vattnet ska börja rinna. På jobbet har vi kran med sensor, det har vi inte hemma.
Likaså har jag hemma viftat med handen framför lysknappen i badrummet, det är rörelsestyrd på jobbet. Inte hemma![]()
Det är heller inte lyckat att hälla mjölk i en skål, i tron att det är fil/yoghurt.... Det kommer en massa vätska BRA mycket snabbare än man tänkt sig....Åh, det påminde mig om en morgon när jag sömndrucket hällde upp morgonfilen på en vanlig, platt tallrik.![]()
Jag brukar höja volymen på radion i bilen då jag egentligen ska gasa och tvärtom.Jag har:
- hällt funlight i kaffet. Det skär sig.
- provat kontokortskoden på portdosan till lägenheten.
- försökt öppna samma dörr med min jobbnyckeltagg.
- blinkar istället för att köra spolarvätska på bilen.
- släppt en ölburk i golvet med ena handen, för att jag trodde att jag höll med den andra.
Har du fått något svar?Jag kommer regelbundet på mig själv med att plocka fram telefonen för att smsa hunden och kolla om han har det bra hemma...![]()
Mobilen fungerar heller inte till datorn, kan jag meddela.Miniräknaren funkar inte istället för mus till datorn, det har både kompisen och jag testat ett flertal gånger. Ja bara så att ni vet.
Om ni mjölkar kossor så kan jag meddela att man inte får ut dubbla mängden mjölk om man försöker mjölka samma kossa inom loppet av en kvart, däremot blir kossan sur,,,,,,,skitsur.![]()
Natten mot igår vaknade jag precis när jag sprayade nässpray i munnen.
Det var meningen att jag skulle dricka vatten, tror jag … eller spraya näsan … minns inte. Så det blev väl helt enkelt en kombination.
Vill ni berätta om era "hoppsan-moments", när det inte blev som det var tänkt?
![]()