hoppridstövlar med snörning nedtill, snabba svar!!!

B

beagle

perfect, från globus tror jag finns på hästbutiken.se och börjes.

nån som har några erfarenheter?! :confused: :bump:

Jag har läderstövlar med snörning framtill (där nere) och dragkedja baktill (hela vaden). Kommer inte ihåg vilket märke jag har *taskigt midnne, har haft dem ett tag nu*, men köpe mina på Stenbergs läder i Sthlm. Om jag var du så skulle jag nog åka till en butik istället för att beställa på internet, eftersom man kanske har en annan strl. i stövlarna än vanliga skor. Och så skall ju vaden få plats också.... :smirk:

Har ingen erfarenhet av just "din" stövel, men annars finns det ju Rectilinge's Tampastövel. Den kostar ca 3000, Jättesnygg! sen finns det nått märke som heter typ Equine eller nått som också Globus saluför, de kostar ca 1800. Snyg modell, men lädret är lite tråkigt..

Annars har jag ett par Rectilinge till salu med snörning och dragkedja. Stl. 38 med extra höga, smala skaft. Superskick!

jag har dom där Equine..som sagt lädret är tråkigt blev grönt väldigt fort på insidan...och nu är det nästan vitt där.

Tips är att pröva ut en stövel med storlek och allt i en affär, och sedan köpa begagnat om du vill. Olika stövelmärken är välldigt olika. Tampa till exempel passar absolut INTE miina ben medan de kan passa jätte bra till någon annan .. jag har sharm hippique eller vad de heter.. de är verkligen jätte snygga och bra !

brukar behöva minst normala skaft... :smirk: typiskt, annars e jag ju 38a!

Liknande trådar

Kropp & Själ Tror jag har hamnat på magkatarr. Det bränner i magen och magen är lite...tokig. Ska på resa imorgon och skulle givetvis vilja må bättre...
Svar
19
· Visningar
1 079
Senast: clusia
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: malumbub
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 251
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 524
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18