Hoppning på TV

carrin

Trådstartare
Jag lyckas ALLTID missa hoppningarna på TV...*tokig*...
Försöker kolla så ofta det går och zappar för att inte missa och ändå blir det alltid så att jag lyckas komma de sista fem minutrarna eller missa helt...
Kan vi inte försöka hjälpas åt att påminna här när det är hoppning på tv????

Sv: Hoppning på TV

carrin skrev:
Jag lyckas ALLTID missa hoppningarna på TV...*tokig*...
Försöker kolla så ofta det går och zappar för att inte missa och ändå blir det alltid så att jag lyckas komma de sista fem minutrarna eller missa helt...
Kan vi inte försöka hjälpas åt att påminna här när det är hoppning på tv????
Då är vi minst två! :D Antingen missar jag dom helt pga annan aktivitet eller så kommer jag in precis när sista ryttaren ska hoppa sin runda. :mad:

Men ikväll är det väl på Eurosport eller har OS puttat iväg hästarna?

//Alice

Jag å Mathil har ju skrivit påminnelsetrådar flera dagar i förväg senaste månaderna jö! Nästa WC hoppning från ´s-Hertogenbosch är i slutet på mars!

annars kan man gå in på eurosports hemsida och "beställa" (gratis) påminnelse. Då skickas ett mail till en dagen före eller samma dag då det är någon ridsport (man kan välja vilken sport man vill)

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 071
Senast: Palermo
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 400
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Derivata
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 006
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar