Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
håller med Mahogney om överlivet.
det såg jättefint, ordentligt och trevligt ut, men ibland får jag känslan av att du är över hindret innan hästen börjat hoppa! våga vänta! då kommer din häst bli ännu finare med sina framben och kunna hoppa högt, det ser den ut att ha kapacitet för, den leker ju bara på den höjden
jag håller också med föregående talare. Lugna ner dig lite med överlivet. Vänta in hindret o ha hästen framför dig.
Annars såg det jättefint ut. Fint tempo och form!
tackar för det ni skrivit alla!! jag har lite problem med överlivet,men det har blivit bättre.. men mkt jobb kvar!! Gahhhh ska jag korta lädrena mer så blir det jockey läder hahaha... Han kan nog hoppa mkt högre men jag tar det lungt med hans utbildning... gissa ålder o så med då?????????
jag tycker de ser bra ut, du har kanske lite långa läder, men de är absolut en smaksak, jag rider gärna med förkorta läder:P haha!
är de en pigg liten häst?
Bra ridet!
Håller med om vad som sagts om ditt överliv.
En liten mer petsak som du kan tänka på är att även ha sträkt tygel när det gäller eftergiften över hindrena. När du hoppa på nära håll ser den lite slapp ut och du tappar kontakten med hästens mun.
Annars var det fint och jämt
Hästnyheter I en ny internationell studie har forskare tittat närmare på hur utbredd användningen av hyperflexion är inom dressyrsporten, samt vilka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.