Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag pratar Nekton o Warrant är det som sagt konsiliderat blod o stor chans att avkomman har skallen som behövs. Kapacitet sitter ju i skallen enligt mig o viljan att ej riva o lite att galloppen är bra...
Empire är ju än så länge ett ganska oprövat kort o jag har ej haft speciellt höga förväntningar på vad han gett men när jag nu sett att han gett riktigt bra hopp med mödernen som ej ens gått 1.60 ( vare sig själva eller bakom) o att de verkar ha just galloppen o attityden som nog kommer från Emilion som ger kivicka och framåt hästar. ( enligt Showjumping) så i mitt fall blir det nog en riktig hetsporre men just till de lite mer flegmatsika ston som ej är som mitt är han nog riktigt bra..hoppa lär han kunna göra då jag sett en del Empires o de har kunnat hoppa. Vad kul med din Elle 12 som har ( enligt Lene) ett stoort sto. kan tänka mig att han passar på ditt sto. Tycker du dina andra är finare?
Svårt att få beprövat med konstaterat bra förärvning på att ge ädelt och mkt kap...stakkatoblod?