Hopphästarnas bildtråd

Sv: Hopphästarnas bildtråd

Fiiina :D

vad roligt att det gick bra!

har inga hoppbilder men en bild på min fina kille och mig igår när jag fick sitta upp igen för första gången på 3 månader! helt underbart.

48017_10152759183580324_934951032_n.jpg

såå glad!

197791_10152756093640324_1859702866_n.jpg

söööt ansikts bild <3

Jag vet att jag har mycket att jobba med när det kommer till mi hoppsits, men äntligen vågar jag hoppa igen :)

913666_10151702958832652_44274914_ol_zpsf2154cd7.jpg

Min kwpn som äntligen fick gå på gräs denna morgon, mycket nöjd,
dock ej speciellt intresserad av själva ätandet av gräset
till skillnad från connemaran och kallblodstravaren, undrar varför, haha.
Min ville mest springa fort och busa.

Jag kan nog inte lära ut hur man gör tyvärr, för det är tamejfan det svåraste jag vet! :p
Men ibland har jag ljusa stunder där jag kan koppla bort maskineriet där uppe som alltid annars ställer till det, och vilken skillnad på rytm, språng och balans det blir.
Tänk att man alltid ska förstöra för sig själv! (och hästen)

Alla: Tack för alla fina kommentarer :)

En riktig snygging. Förstår att han fick bra poäng på hoppningen. Lycka till i finalen!

Får se till att ha med min dotter som hejaklack även på finalen. Tror det var hennes hej:ande från läktaren som gav den extra kicken :p

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 944
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 482
Senast: Svartkatt
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama