Hoppbilder över 135!

M

Mahogney

Alltså du ska lägg ain en bild eller flera när du hoppar ÖVER 135 alltså inte 1m eller 120 utan 135 eller mer! så lägg in bilder!!! :p

Sv: Hoppbilder över 135!

Va konstigt!! ja har sett flera stycken som har lagt upp bilder på si goch sin häst när dom hoppar över 135 eller mer!! ?? :confused: :P

Men det är nog inte såå mycket folk inne här mellan 23 och 11 på morgonen. :p

Här är lite bilder på vår debut i 1.35 :D

Har tyvärr ingen bild på när vi hoppar högre.

Gud så fiina! Brett hinder :eek: Skulle aldrig våga hoppa så högt & brett ;) Vad är det för häst/ponny?

Kram

Jag och min förra häst hoppar 140cm.
2.jpg
[/IMG]

vet inte hur högt, men stöden ut är ju över 135 iaf. med förra hästen:

pa8.jpg

pa9.jpg

med nuv. (detta är nog 135)
Paris_Hilton-_Stars_Are_Blind_0006.jpg

hoppar jag nångång ett hinder som är över 135 så lovar jag att lägga ut en bild.

Liknande trådar

Anläggning Jag har en paddexbana som jag egentligen är nöjd med men behöver mer material till den och paddex säljs inte längre så tänkte jämna...
Svar
10
· Visningar
618
Senast: tara
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 076
Senast: Roheryn
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 695
Senast: Smurfoff
·
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 043
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?