Hoppa med vår valp..!

R

Rodneque

Shoosan alla där ute :D
Nu är det så att vi har en valp på lite över ett halvår, och jag undrar om man kan börja hoppa lite med henne..? O.o Hon är 25 % finsk spets.. Sen kan hon vara 75 % gråhund också, men de blev ju en liten tjuvparning där.. x] Hon tycker om att hoppa, så de kanske går?
 
Sv: Hoppa med vår valp..!

jag som har pudel som lätt kan få höftproblem blev tillrådd att inte hoppa något första året för att minska risken för höftskador.. vet ej hur det är med Finsk spets och Gråhund.. hör med någon uppfödare av vardera ras :idea:
 
Sv: Hoppa med vår valp..!

Du kan ju hoppa några småhopp.. dock inte så ofta o mycket.. när h*n är året så kan du börja träna på allvar om det är agility du är ute efter? :p
 
Sv: Hoppa med vår valp..!

Tycker inte du ska börja hoppträna med en så pass ung hund oavsett ras/korsning det är.
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 255
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
755
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp