Om en timme sa dom nu.
HUR ska vi överleva?!
Perfekt då bör jag hinna!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om en timme sa dom nu.
HUR ska vi överleva?!
TackFörlåt, blev lite sur på mig själv där sedan efteråt när jag skulle kolla upp dem igen Ska tänka mig för!
Tycker också det ser avigt ut men tydligen är Jens nöjd, han har sagt att blir mindre hård i handen! Mexikansk tygelfattning heter det blaÅh vad jag tycker Jens tygelfattning ser fel ut Är det vanligt att hålla på det sättet numera?
Jag tycker också han ser ut att hålla balansen i tygeln vilket inte ser så kul ut.
Nej, det är nog inte speciellt vanligt. Läste någon intervju där han sa att han blev mjukare i kontakten med den tygelfattningen.Åh vad jag tycker Jens tygelfattning ser fel ut Är det vanligt att hålla på det sättet numera?
Jag tycker också han ser ut att hålla balansen i tygeln vilket inte ser så kul ut.
Tycker också det ser avigt ut men tydligen är Jens nöjd, han har sagt att blir mindre hård i handen! Mexikansk tygelfattning heter det bla
Jag som skickade mormor att hämta barnet på ridskolan, jag hade ju hunnit själv! men lite skönt att slippa köra också.Jaha.. vad ska man nu försöka ägna sig åt i en timme för att inte gå åt av stress?
Duscha är ju ingen idé, lär svettas likt en häst under nästa omgång ändå
Det hänger väl också ihop med att han har brutit sina fingrar ett antal gånger och har stelopererat lillfingrarna vilket gör det hela lite krångligare. Jag relaterar (bröt båda lillfingrarna och ett ringfinger under 2020. Inte samma känsla längre...).Tycker också det ser avigt ut men tydligen är Jens nöjd, han har sagt att blir mindre hård i handen! Mexikansk tygelfattning heter det bla
Då hade väl faran varit att du börjat hoppa med andra sorters hästkrafterJag som skickade mormor att hämta barnet på ridskolan, jag hade ju hunnit själv! men lite skönt att slippa köra också.
Det är en omgång kvar dockHar nu upplyst samtliga kalasdeltagare att de svenska ryttarna har nollat tack hörrni
Jens har den tygelfattningen när han hoppar, men den är ju ovanlig.Åh vad jag tycker Jens tygelfattning ser fel ut Är det vanligt att hålla på det sättet numera?
Flygande potatisJag tycker ofta King Edward ser ut som att han inte kommer hinna få upp frambenen. Det är liksom ett ögonblick där de alltid känns för hängande. Det blir ju bra men jag hinner tänka neej.
Det är lika roligt varje gång de visar den intervjun”Då blir det massa konstiga filmer”